Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afbeeldingsprocessor in Bridge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afbeeldingsprocessor in Bridge

Mag ik zo vrij zijn wat uitleg te vragen omtrent: Onder gereedschappen - photoshop - afbeeldingsprocessor kon je foto's de gewenste grootte afmetingen geven. Nu zie ik onder Bridge - gereedschappen de optie photoshop - afbeeldingsprocessor niet meer staan.
    Ik geef toe dat ik de versie photoshop beta (update) heb gedownload (versie 25.0) en dat ik bij het openen van de bridge op "IETS "neen heb gezegd (zonder te lezen) !!!!

Kan mij iemand zeggen hoe ik de afbeeldingsprocessor kan terug zetten in Bridge.

Bedankt​

In PS eerst naar Bestand dan Scripts en daar staat Afbeeldingsprocessor bovenaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LFR Bekijk bericht
      In PS eerst naar Bestand dan Scripts en daar staat Afbeeldingsprocessor bovenaan.
      Het kan dus niet meer via de Bridge?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lumafoto Bekijk bericht
        Mag ik zo vrij zijn wat uitleg te vragen omtrent: Onder gereedschappen - photoshop - afbeeldingsprocessor kon je foto's de gewenste grootte afmetingen geven. Nu zie ik onder Bridge - gereedschappen de optie photoshop - afbeeldingsprocessor niet meer staan.
        Ik geef toe dat ik de versie photoshop beta (update) heb gedownload (versie 25.0) en dat ik bij het openen van de bridge op "IETS "neen heb gezegd (zonder te lezen) !!!!

Kan mij iemand zeggen hoe ik de afbeeldingsprocessor kan terug zetten in Bridge.

Bedankt​
        Tjien, dat is raar want bij mij stat die er nog in hoor.
        Ik heb de laatste versie in gebruik.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

In Bridge naar Gereedschappen en dan Photoshop en bovenaan staat Afbeeldingsprocessor.

Comment

Dank je wel, ondertussen staat het er bij mij ook terug in. Er was een bug in Bridge na de laatste update.

Comment

Working...
            X