Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus fotobewerking

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cursus fotobewerking

Hallo,

Is er ooit al eens overwogen om binnen Belgiumdigital een cursus fotobewerking te geven ?
    Bijvoorbeeld thuisonderwijs o.i.d.
    In dat geval zou ik zeker interesse hebben.

Jean.

35 mm is wat we zien, 50 mm wat we willen zien.

Op 22 juni ll. werd er een Photoshopcursus gegeven in Geel. Misschien komt daar ooit nog een staartje aan?

Comment

--------------------------------------------------------------------------------

Op 22 juni ll. werd er een Photoshopcursus gegeven in Geel. Misschien komt daar ooit nog een staartje aan?
      Is het bij iemand bekend of er nog ooit een staart(je) aan komt?!
      Zullen best veel liefhebbers voor zijn.
      Sjef

Comment

Wel de initiatiefnemer en inrichter van deze cursus is enkele dagen nadien hier op het forum door de lasterlijke en jaloerse commentaren van een beroepsfotograaf, opgestapt en zit nog steeds met een kater hierover... ik heb hem al enkele malen willen overtuigen terug te komen maar het zit hem blijkbaar diep...

Gelukkig is die beroeps-idioot opgehoepeld !..allez opgehoepeld is een groot woord want ik zie soms op andere members hun website foto's van hem opduiken van BD-shootings...Eerst een grote muil opzetten en het afstappen en nadien anoniem terugkeren en zo van die toestanden...bewijst alleen maar mijn gelijk over die persoon...

Er zal dus iemand anders moeten 'overnemen'...of we moeten de initiatiefnemer massaal een mailtje sturen om terug te komen...

Stef

Comment

Zeer spijtig, want Geel was een hééél fijne en leerrijke dag voor velen van ons
          Jo
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Jempi, come back !!
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Als initiatiefnemer Jempie is dan heb ik het volgende te zeggen:
              Please come back
              Please come back
              Please come back
              Please come back
              We are waiting for you

http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Working...
              X