Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop elements 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• photoshop elements 2

Hallo,

Ik ben voor het eerst bezig geweest met photoshop elements 2 ( handleinding niet aanwezig )Photoshop zelf heb ik niet.
    Het enige wat ik gedaan heb is de foto gecrobt.
    Mijn vraag is nu wat zou ik nog meer met elements kunnen doen? want de mogelijkheden zijn volgens mij best veel.

fasole
    Rivieren weten het; er is geen haast bij.
    Op een dag komen we er wel
    Fujifilm 9600- Canon power shot A700

Re: photoshop elements 2

Elements is een ietwat afgeslankte versie van het grote professionele PS (wat zich op de prof. gebruiker richt).
    Ikzelf gebruik PS CS.
    Je kunt ervan uitgaan dat met PS "alles" mogelijk is.
    Elements heeft beperkingen. Maar voor de beginnend gebruiker volstaat dit ruim voldoende.
    Het is echter best een moeilijk programma.
    Er bestaan veel handboeken over, het meest complete vind ik "het complete PS CS boek" van Deke Mc Clelland (of zoiets). Ruim 1000 blz. maar elke tool en optie wordt zeer uitgebreid uitgelegd, en met veel praktische tips.
    Ikzelf hou mij nu ongeveer een jaar met PS bezig, en ik zit eigenlijk pas halfweg in het boek.

Hier op het forum, vooral in de fotobewerking kun je enorm veel leren.
    Zoek af en toe ook eens een tutorial op het web, soms niet interessant, maar je ziet dan hoe anderen het doen.

Wat kun je......

Kleuren aanpassen, collages maken, achtergronden vervagen, ruis toevoegen of verwijderen, verscherpen of vervagen.............duizenden dingen..... onmogelijk om ze alle op te noemen,

Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Working...
    X