Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe krijg ik kleding schoon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe krijg ik kleding schoon?

Ik ben voor iemand deze foto aan het vernieuwen (ben een beginner) en ik wil graag weten hoe ik het shirt weer "schoon" in dezelfde kleur krijg, met behoud van de contouren.
    Ik werk met PS 7.0 (Nederlands).

Bvd,
    Gringo

PS Bedankt Ajuin.
    Last edited by gringo; 24 mei 2005, 19:26.
    Try and fail, but don't fail to try.
    Nikon D70, 18-70 mm, 28-80 mm, 70-300 mm (allemaal Nikkor) & SB600. Nikon Coolpix 8700.

Re: Hoe krijg ik kleding schoon?

foto plaatsen: ga naar test forum, en lees daar de sticky's. duidelijke uitleg, zeker vanop je eigen pc zal het niet lukken. eerst foto op internet plaatsen...

in test kan je ook oefenen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Met veel geduld, en een beetje tijd...., al die plekjes wegclonen.
      Met het cloongereedschap.
      Een tovermiddel bestaat er niet.
      (Of HV maakt er een bloemmekes hemd van..... )

Groetjes

Skitch
      "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

De bedoeling van een fotoretouche is (voor mij althans) nog steeds dat het origineel zoveel mogelijk bewaard blijft.
        In dit geval had je eigenlijk een link naar het origineel moeten leggen, omdat de geposte versie nogal klein uitvalt, en vooral heel erg gecomprimeerd lijkt.
        Daardoor is het moeilijk om het vuil en het dessin van de bloes van elkaar te onderscheiden.
        Ik zou er gerust een kraaknet bloesje van kunnen maken, maar dit zou niet passen in het geheel van deze lage resolutie foto, denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac
          De bedoeling van een fotoretouche is (voor mij althans) nog steeds dat het origineel zoveel mogelijk bewaard blijft.
          In dit geval had je eigenlijk een link naar het origineel moeten leggen, omdat de geposte versie nogal klein uitvalt, en vooral heel erg gecomprimeerd lijkt.
          Daardoor is het moeilijk om het vuil en het dessin van de bloes van elkaar te onderscheiden.
          Ik zou er gerust een kraaknet bloesje van kunnen maken, maar dit zou niet passen in het geheel van deze lage resolutie foto, denk ik.
          Wauw, dat heb je mooi gedaan. Ik heb bewust de foto klein geplaatst om te verduidelijken wat ik bedoelde.
          En ik ben natuurlijk nieuwsgierig hoe je dit gedaan hebt. Ik heb het zelf ook geprobeerd met de kloonstempel, maar het resultaat is niet zo goed als hierboven.
          Try and fail, but don't fail to try.
          Nikon D70, 18-70 mm, 28-80 mm, 70-300 mm (allemaal Nikkor) & SB600. Nikon Coolpix 8700.

Comment

't is simpel, en je zal het niet graag horen, maar het is wel degelijk met het kloonstempel gedaan (het hemd althans).
            Je pikt er een net stuk uit, en je kloont het over de vuile plekken.

De rest is vervagen, levels, onscherp masker. De gewone bewerkingen.

Comment

Working...
            X