Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macho

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Macho

Alhoewel pas 14 jaar, wil hij toch al de meisjes imponeren.
    Via PS probeer ik zijn imago een beetje op te poetsen.

Originele foto:

*CENSUUR*

Na 5 minuten zonnebank en 30 minuten fitness in PS land:

*CENSUUR*

Dirk
    Last edited by Medidoc; 24 januari 2013, 16:19.
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Re: Macho

kan je hem in een gifje mee in de draaikolk laten draaien?

waar ben je dan weer heen geweest? is zeker een hotelkamer, zou spanje durven gokken...

mooie bewerking, ik weet niet vanwaar die draaikolk komt, maar mits dat geen gewone achtergrond is: nog mooier dan

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Na 5 minuten zonnebank en 30 minuten fitness in PS land:

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
      Member of Han Fan Clan
      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

@ajuin: 't is nog altijd in Parijs. Nergens meer naartoe geweest.
        De achtergrond heb ik zelf in mekaar geprutst, weliswaar geïnspireerd op een tutorial die ik hier of daar ergens eens gezien had, en het komt er vooral op neer het Twirl filter een aantal keer na mekaar te gebruiken, maar telkens met andere instellingen.

Dat gifke wil ik wel doen, maar hier zit ik nog in een prille experimentele fase.
        Eerste probeersel was Knipoog
        'k Vond dat ik eerst voldoende met PS uit de voeten moest kunnen vooralleer mij aan GIF te wagen.

@ Han: potverdorie: ik zit hier een uur te zwoegen om zijn spieren wat op te blazen, en bij U lukt dat in een wip, en 't is nog beter ook.
        Ik heb dat met het Spherize filter gedaan.
        Misschien wilt gij Uw geheim prijsgeven hoe ge dat gedaan hebt.

Ik ben ten andere nog altijd op zoek naar een methode om het omgekeerde te bewerkstelligen, -> een gebogen lijn recht maken.
        Moet zeker een truukske of een methode voor bestaan.

Dirk
        Last edited by Medidoc; 24 mei 2005, 11:19.
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Schitterende bewerking weer HV
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
            Misschien wilt gij Uw geheim prijsgeven hoe ge dat gedaan hebt.
            Dirk
            Dirk probeer eens Shift + Ctrl + X (Filter-Uitvloeien) en ik had een voorbeeld 10 jaar ouder zonder PS mijn zoon. http://forum.belgiumdigital.com/show...034#post665034
            Last edited by HV; 24 mei 2005, 15:35.
            "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
            Member of Han Fan Clan
            Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Je zal toch beter op je zoon moeten letten. Zo'n halsbrekende toeren die hij uithaalt om de parisiennes te versieren......

ps: tjah, door enkele dommigheden, waarover ik liever niet uitweidt , zijn er talloze foutjes en onnauwkeurigheden ingekropen..

pps: de achtergrond is onscherp bedoeld, moest zowat 'panning' zijn. dat uw zoon onscherp is, komt door de verkleining...

Comment

@ Han: bedankt, ben weer een eind op weg.... Lukt inderdaad beter met deze tool, alhoewel ik hem nog niet helemaal onder de knie heb.

@ Ajuin: idee is goed
                Voor de uitwerking zou ik zeer lief zijn tegen Han, ge zult hem nog veel nodig hebben

Comment

Stoere vent hoor! Weet je zeker dat ie 14 is??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                    kan je hem in een gifje mee in de draaikolk laten draaien?
                    iS HET IETS IN DIE ZIN DAT JE BEDOELD;

Zeker niet perfect, maar voor de tweede X in Image R, ben ik al wreed content.

*CENSUUR*

Hierbij nog een link naar de versie op origineel formaat. Omwille van de forumrichtlijnen moest ik de animatie sterk verkleinen: *CENSUUR*

Dirk
                    Last edited by Medidoc; 24 januari 2013, 16:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet

Stoere vent hoor! Weet je zeker dat ie 14 is??

Kijk, die foto laat ik hem morgenochtend onmiddellijk zien zie.
                      Ik durf er om wedden dat hij voortaan de chocolade, de hamburgers en de frieten laat staan......

Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
                        @ Ajuin: idee is goed
                        Voor de uitwerking zou ik zeer lief zijn tegen Han, ge zult hem nog veel nodig hebben
                        hehe....

-die dames moesten wel geblurd worden, aangezien
                        ik de foto gewoon van het net heb geplukt....

-de achtergrond zou motion blur moeten hebben, aangezien
                        Frederik langs het touw van de eifeltoren naar beneden glijdt.
                        ik wou dus 'panning blur' toevoegen, maar moet toegeven dat
                        de motion blur daar niet echt voor geschikt is.... achtergrond is abominabel

-Frederik zelf is enorm onscherp geworden met de vele bewerkingen en omzettingen

-maar belangrijkste: enkele domme fouten gemaakt, waarvan ik
                        DACHT dat ik ze niet ongedaan kon maken.... tja, niet lang
                        genoeg gedacht, en met de negatieve gevolgen verder gewerkt.....
                        het zag er soms veel beter uit, maar wou het resultaat toch meedelen....

-eerst zaten de benen van Frederik ook out of bounds. dacht dat dat tof
                        zou zijn, maar bleek toch dat het niet het gewenste effect had. dus
                        maar de krulling gegeven, zoals je van een touw naar beneden zou glijden.
                        dat was wel het moeilijkste deel denk ik....als daar tips voor zijn...

ps: de spiraal: zoiets bedoel ik ja, misschien nog een ietsje meer laten draaien, maar ja, dat kan niet moeilijk zijn als je dit resultaat al hebt gekunnen

Comment

Working...
                        X