Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij PS gevraagd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hulp bij PS gevraagd

Hallo jongens en meisjes
    Ben terug van Oekraïne waar ik met de vlaamse schoenmakers de grootste mens ter wereld bezocht. Wij hebben er de maat genomen om hem gratis vier paar schoenen te maken.
    Nu heb ik daar 4 dagen lang mijn lusten botgevierd met mijn Kodakske en dank zij de leerrijke site kan ik terugblikken op een degelijk resultaat; Ik kan mijn collega's dank zij BD een mooi aandenken aan hun trip bezorgen.
    Ik heb slechts één foto gemist en het gaat juist om iemand die zijn medewerking aan het project heeft toegezegd.
    De foto van hem en Leonid is verprutst omdat ik met mijn prime 50mm
    te weinig afstand had en onmiddellijk daarna van lens heb gewisseld daardoor heb ik hem niet meer in beeld gekregen.
    Ik Heb hem dus uit de groepsfoto gesneden en naast Leonid geplakt maar nu ben ik een beetje bang dat op een poster van 40x60 dit teveel gaat opvallen
    is er een methode om hem een beetje in de achtergrond te laten verlopen,hij lijkt er nu een beetje voor te staan.
    Bedankt voor jullie hulp
    grtz

D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

Re: Hulp bij PS gevraagd

Die kerel is blijkbaar fan van Han getuige de grote letter "H" op z'n bloes...lijkt me iets voor de PS spec's zoals o.a. Han en Nina
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

jammer dat er geen stratenmaker bij was even de kuil vullen onder zijn voeten en je bent al een heel eind.

"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
      Member of Han Fan Clan
      Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

Comment

Misschien moet de ruimte tussen arm en lichaam ook aangepakt worden ? Is de verhouding lengte tussen beide heren correct?
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

De Kneet is spijtig genoeg overleden
          anders haden wij hem meegevraagd
          die ruimte is inderdaad nog weg te krijgen
          de verhouding is juist, den ene is wa kort opgestuikt en den andere is wa lang uitgevalle
          ben eerder bang dat het diepteverschil ter hoogte van hoofd en schouders ten opzichte van de muur bij de kleine op een poster nogal opvallen
          heb de kuil bemerkt, ja knap
          thanks
          grtz
          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
          en ewa flitsspeelgoed

Comment

Working...
          X