Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi idee, maar de uitvoering kon misschien beter.
De schaduwrand mocht ietsje minder nadrukkelijk zijn en de overgang van de ene foto naar de andere liever een beetje meer laten overvloeien ofwel volledig aparte fotootjes samenvoegen.
Mooi idee, maar de uitvoering kon misschien beter.
De schaduwrand mocht ietsje minder nadrukkelijk zijn en de overgang van de ene foto naar de andere liever een beetje meer laten overvloeien ofwel volledig aparte fotootjes samenvoegen.
Ik zou het groene gras en de blauwe lucht voorzichtig weggommen,
en het blauwe klimkoord nog een beetje laten doorlopen in de handjes (met gom op 50% of zoiets).
Vind de schaduw van het kader ook wat te prominent.
De onderste twee foto's zijn volgens mij ook uit verhouding getrokken en dat stoort me enorm. Je kan dat doen, maar doe het dan nog duidelijker: overdreven vervormen + in een andere kleur zetten bv., dan blijft het grafisch leuk.
De onderste twee foto's zijn volgens mij ook uit verhouding getrokken en dat stoort me enorm. Je kan dat doen, maar doe het dan nog duidelijker: overdreven vervormen + in een andere kleur zetten bv., dan blijft het grafisch leuk.
Dat was inderdaad ook mijn eerste indruk !
Ik hou daar ook niet van.
Wat de overgangen betreft zou ik ook laten overvloeien.
Comment