Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik moet op zoek naar een achtergrond om 't portret van twee oude mensen goed tot zijn recht te laten komen. Kan iemand mij een tip geven ?
Dank op voorhand.
't is vandaag vrijdag de dertiende en volle maan.
Vanavond foto shoot op 't groot kerkhof van de Brugse Poort in Gent ??? kandidaten ???? Naar 't schijnt kunt ge daar vandaag (nep?)vampieren tegen 't lijf lopen.
Net een shoot van ouderen in een verzorgings tehuis gedaan, ik heb de keuze gemaakt om ze in hun eigen woonruimte te fotograveren.
Op de plek waar ze gewoonlijk zitten voelen ze zich het meest op hun gemak, dat stralen ze dan ook uit.
Wel opletten dat er achter hun niet teveel storende elementen aanwezig zijn, maar met wat schuiven en verzetten is dat meestal wel te doen.
Het was in ieder geval wel een hele leuke ervaring, dus succes en maak er wat moois van.
Comment