Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie deel2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Communie deel2

Kan dit ermee door, wat zou U veranderen, welk kader, en op welk formaat afdrukken

Groeten Ivo
    Last edited by depost; 28 maart 2005, 09:36.
    CANON G5: Speedlite 420ex: Manfrotto 390.
    Lenzen: Groothoek - Tele - Macro

Re: Communie deel2

Mijn bescheiden mening;
    Bij de eerste foto stoort de eerst kleine foto rechts ( huis vervagen ???)
    De tweede vindt ik beter, maar ik zou dan de eerste rechts ( of auto's en P wegklonen) vervangen door de middelste van foto 1.
    Een kadertje in de kleur van de tekst.
    Ik vind dit zeer goed gedaan
    Drukt U zelf af ??? 18/18 ??
    Anders moet U zich haasten hoor
    Indien U nog een kadertje maakt zult U in een niet-standaard formaat moeten laten drukken en daarna zelf nog wat bijknippen.
    Lees voor alle zekerheid ook nog even de aanwijzingen op www.elka.be zodat U zeker bent dat het kadertje erop staat.
    Bij zelf afprinten zal dit nooit een probleem zijn

Comment

Ik neem aan dat je de foto's zou willen afdrukken in de op dit moment populaire 15*15 maat?
      Je zal dan wel je basis foto's moeten her-croppen in lengte en breedte gelijke pixels met een resolutie gelijk aan 1/10, ongeacht het foto formaat( 10*10, 15*15, 30*30....),zoniet zal foto 1 boven en onderaan geknipt worden waardoor het skateboard er niet helemaal meer zal opstaan, en bij foto 2 links en rechts waardoor zelfs de rechter kadertjes er niet helemaal meer opstaan.
      Wanneer je basis foto's perfect in kader staan kan je dan verder beginnen met je bewerkingen.
      Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
      Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

Comment

Bedankt allemaal, ik print ze wel zelf af. en steek ze daarna in een kartonnen kaftje.

Groetjes Ivo
        CANON G5: Speedlite 420ex: Manfrotto 390.
        Lenzen: Groothoek - Tele - Macro

Comment

Working...
        X