Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

libelle bewerkt in fotoshop

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• libelle bewerkt in fotoshop

Hai all,

Ik heb een vraag m.b.t fotobewerking. Ik heb vanmiddag in de achtertuin een macro gemaakt van een libelle (1 van de eerste met mijn CASIO QV-4000). Nou vraag ik mij af... hebbik de foto echt verbeterd of niet. Ik vond hem zelf persoonlijk iets te groen. Suggesties en opmerkingen graag.

Voor de bewerking

Na de bewerking
    Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

Originally posted by jpschouten
    Hai all,

Ik heb een vraag m.b.t fotobewerking. Ik heb vanmiddag in de achtertuin een macro gemaakt van een libelle (1 van de eerste met mijn CASIO QV-4000). Nou vraag ik mij af... hebbik de foto echt verbeterd of niet. Ik vond hem zelf persoonlijk iets te groen. Suggesties en opmerkingen graag.

Voor de bewerking

Na de bewerking

Ik zie niks man ....

Comment

Ik heb even zitten zoeken, je provider geeft de melding dat Non-HTML files niet gelinkt mogen worden, alleen vanaf de pagina waarop ze staan. Via een omweg de foto's toch kunnen zien.

De tweede versie is nog steeds groen, maar nu donkergroen ipv lichtgroen. Als het dat is wat je stoort, kun je waarschijnlijk beter selectief met de Kleurtoon en Helderheid van de Groene tinten spelen (je geeft niet aan wat je gedaan hebt)

Erik

Comment

Hey,

Groen... Der staat veel struikgewas op dus...
        Indien je het groen minder intens wil kan je met hue/sat er wat geel uithalen? Zoals hieronder...

Ik weet niet wat je juist verwacht...
        Was het groen te fel, of was er te veel groen in de foto?
        Indien het groen te fel is: doen zoals hierboven...
        Indien er teveel groen is... kan je proberen de achtergrond wat meer te blurren?

Groetjes,
        J.

Comment

Ik snap er nixs van. Ik heb een site aangemaakt... h**p://jpschouten.web1000.com. Daar krijg je 50mb ruimte... ik denk nou dan gooi ik mijn plaatjes daar op en link ik ze gewoon in de berichten hier, maar op 1 of andere vage reden doet hij dat niet !
          Ik snap er echt nixs van
          Nikon D50 + 18-55mm kitlens, 70-210 AF NIKOR lens. kijk eens op mijn HOMEPAGE voor veel meer foto's e.d.

Comment

Hallo jpschouten,
            Ik klik de link aan die je hierboven geeft enne... geloof het of niet, ik krijg daar een gore site op mijn scherm gezwierd...
            Heb er een printscreen van gemaakt. Zal wel niet aan jou liggen vermoed ik maar wilde je dit toch even melden.
            Mvg
            Willem

Comment

Hey,

Heb net hetzelfde als willem...

Greetz,
              J.

Comment

Originally posted by WillemVB
                Hallo jpschouten,
                Ik klik de link aan die je hierboven geeft enne... geloof het of niet, ik krijg daar een gore site op mijn scherm gezwierd...
                Heb er een printscreen van gemaakt. Zal wel niet aan jou liggen vermoed ik maar wilde je dit toch even melden.
                Mvg
                Willem
                Inderdaad, de link leid naar 'vettige afbeeldingen' (kan dat geen foto's noemen)
                Bingel
                Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Hallo jpschouten,

Ik heb je topic met de url even "bewerkt" en de link "onaanklikbaar" gemaakt want deze leidt inderdaad naar iets waar we hier liever niet mee te maken hebben.
                  Daar kan je dus zelf niets aan doen - jou treft hierin geen enkele schuld.
                  Maar het zijn minder frisse parktijken van bepaalde firma's - jouW URL wordt gewoon omgeleid naar een "gore" website ...
                  Ik zou dus zeggen - dumpen die webspace - en zoeken naar een andere .
                  Misschien webruimte via je provider?

Groeten,
                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
                  X