Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Han toch, de mensen zo op een verkeerd been zetten!
zalig toch, zo'n creativiteit. en er dan nog zo'n resultaten mee behalen: mooi, maar ik verwacht niet meer anders van Han. hij begint zich stilaan een hoge standaard op te leggen bij beoordelingen
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Heel mooi die kalender en goed in kleur met het licht, zoiets kan wel een heel jaar 2005 aan de muur blijven hangen.
Kan ik die kalender ook op een foto van mij zetten en hoe doe ik dat dan?
Heel mooi die kalender en goed in kleur met het licht, zoiets kan wel een heel jaar 2005 aan de muur blijven hangen.
Kan ik die kalender ook op een foto van mij zetten en hoe doe ik dat dan?
Zend me maar een mail welke kalender layout je wil hebben 1x12 2x6 3x4
"Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
Member of Han Fan Clan
Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl
Ik merk vaak dat jullie een soort soft look aan de foto's geven, met pasteltinten en zo (zee hierboven, zon uitgeperst in zee....).
Wat is de truuk daar, of is daar ergens een tutorial voor te vinden.
Flaming Pear???
Of bestaat voor dat soort look misschien een speciale naam, dan zoek ik het zelf wel op.
Comment