Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

    Heeft er iemand soms een leuk "fotobewerkingsidee" om een uitnodiging voor een verjaardagsfeestje te maken ?

    Alvast bedankt
    Roel
    "Roel" (Coolpix 5700 - Sony DSC S75)

  • #2
    Re: Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

    Hoi,

    Misschien kan je beter zelf iets proberen en dan kijken of andere je verder kan helpen.
    Of je link een paar foto`s van je die van toepassing zijn, zodat andere er iets mee kunnen. Vermeld daar ook bij of het om een kind / opa / man / vrouw gaat.

    Grtz Willem
    Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

    Comment


    • #3
      Re: Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

      Inderdaad, ik besef dat ik een "beetje" weinig gegevens heb vermeld. Het betreft onze zoon EN dochter (tweeling) die binnenkort 6j worden.
      Ik hoopte dat er iemand was die al eens een dergelijk kaartje heeft gemaakt en dit als vb wou posten.

      Roel
      "Roel" (Coolpix 5700 - Sony DSC S75)

      Comment


      • #4
        Re: Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

        Ik heb een tijdje terug een wer erg simpel compositietje gemaakt. Van een dame die 50 werd en daarvoor een "feestje" gaf. Ik heb haar foto's gevraagd per 5 jaar van haar geboortekaartje tot op heden en die in faux-polaroid prints geplaatst in PS. Deze willekeurig uitgestrooid in verschillende layers op een hoopje. Maar beginnend linksboven met haar geboortekaartje en rechtsbeneden met de huidige foto. Zo kreeg je het gevoel van heel haar "levensweg" in beeld. Was wel cool maar heb daar jammer genoeg géén vb. meer van.

        Maybe een idee maar dan fotos per jaar ofzo ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

          Heb onlangs ook voor een verjaardag van een vrouw die vijftig werd een HELE originele 'foto' uitnodiginging gemaakt, ....

          Een briefje van 50 euro ingescand (en nadien wel iets groter gemaakt dan het originele formaat) en daar naar hartelust in zitten 'spelen' EURO werd dan JAAR etc etc ... heel origineel en is echt heel goed onthaald geweest door de uitgenodigden ...

          Jammer genoeg bestaan er geen briefjes van 6 euro natuurlij ...

          Comment


          • #6
            Re: Uitnodiging verjaardagsfeestje ?

            Ik heb zo ook eens een kaartje moeten maken voor mijn broertje. Camera op statief geplaatst, en dan verschillende foto's gemaakt met mijn broertje telkens op een andere plaats (camerainstellingen en plaats moeten wel dezelfde blijven) nadien alle foto's samenvoegen in PS

            Comment

            Working...
            X