Den epson stylus photo 890.
JA, inderdaad, zonder hoofdletters.
Het zal weeral aan mij liggen...
Support van Epson verwees mij na een telefoonnummer.
Het wordt hoogtijd dat epson zijn klanten wat meer uitleg geeft over het juiste gebrui van hun printers.
Ik ben momenteel alleen maar zeker van mijn monitorprofiel dat ik gemaakt heb met Adobe Gamma. Zo ver ben ik
Maar wat doe ik met dat profiel?
Ik heb gezien dat dit gerelateerd is aan mijn videokaart.
Maar wat doe ik dan met Photoshop 6.01.
Ik ben nu haast in staat om iemand te betalen die de zaken komt regelen en instellen maar alléén bij succes he, laten we wel wezen.
Mijn prints zijn redelijk goed maar ik ben niet 100% zeker van hetgeen ik bezig ben...
Ik wil een systeem hebben dat klopt voor alles. (wie niet zeker?)
Wat ik print zou fatsoenlijk moeten overeenkomen met hetgeen ik zie op het scherm.
Enz. enz. enz.
O, wat ben ik dat beu
En het kost zoveel geld aan papier en inkt.
Theo
JA, inderdaad, zonder hoofdletters.
Het zal weeral aan mij liggen...
Support van Epson verwees mij na een telefoonnummer.
Het wordt hoogtijd dat epson zijn klanten wat meer uitleg geeft over het juiste gebrui van hun printers.
Ik ben momenteel alleen maar zeker van mijn monitorprofiel dat ik gemaakt heb met Adobe Gamma. Zo ver ben ik

Maar wat doe ik met dat profiel?
Ik heb gezien dat dit gerelateerd is aan mijn videokaart.
Maar wat doe ik dan met Photoshop 6.01.
Ik ben nu haast in staat om iemand te betalen die de zaken komt regelen en instellen maar alléén bij succes he, laten we wel wezen.
Mijn prints zijn redelijk goed maar ik ben niet 100% zeker van hetgeen ik bezig ben...
Ik wil een systeem hebben dat klopt voor alles. (wie niet zeker?)
Wat ik print zou fatsoenlijk moeten overeenkomen met hetgeen ik zie op het scherm.
Enz. enz. enz.
O, wat ben ik dat beu

En het kost zoveel geld aan papier en inkt.
Theo
Comment