Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simopele PS vraag

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Simopele PS vraag

Een simpele PS vraag van een beginner:
    Ik heb een afbeelging (10px x 10px) en wil deze in het geheel over mijn 2e afbeelding plaatsen (800 x 600). Naast elkaar wel te verstaan! Het lijkt mij erg veel werk om dit continue met cut en pased te moeten doen....

Album: http://www.webmeester.com/

Je kunt je handelingen opnemen in een "action". Onderaan het "actions palette" zitten knopjes waarmee je kunt afspelen (en opnemen).
    Hiervan kun je dan ook eventueel een batchverwerking maken.

Danielle

Edited by - dvo on 15 August 2002 11:54:00

Comment

maak dit afbeeldingkje je wallpaper in windows via configuratiescherm en kies voor 'naast elkaar'.

Neem dan een screenshot.
      Gaat veel sneller denk ik. Enige wat je nog moet doen is een groot stuk, waar geen iconen van progs staan, kopiëren en plakken..

thinking out of the box..

ToM.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Is het niet veel makkelijker om je eerste afbeelding van 10p x 10p eerst apart te zetten dan ga je naar: EDIT -> DEFINE PATTERN
        Dan open je je grote foto van 800p x 600p en maak je een nieuwe laag (layer) aan en dan ga je naar: EDIT -> FILL en daar kies je dan bij USE: PATTERN dan staat er een venstertje en daar kies je je pattern die je daarstraks van je afbeelding van 10p x 10p hebt gemaakt.

Comment

mmm, stupid me..

niet aan gedacht.

ToM.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Working...