Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wenskaart 2004

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wenskaart 2004

Al een enkele jaren maak ik van foto's een kerstkaart voor een familielid, zo ook weer dit jaar. Ik wilde hem ook aan jullie laten zien, en ben natuurlijk ook benieuwd naar de reaktie's.

Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
    Lidnummer BD0066BE

Re: wenskaart 2004

't Is maar een gedacht hoor. Maar zou je niet beter beginnen denken aan een wenskaart voor 2005?

Comment

Hoi,

Ik vind je kaartje zeer netjes. Ziet er mooi en verzorgt uit.

Grtz Willem
      Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat
        't Is maar een gedacht hoor. Maar zou je niet beter beginnen denken aan een wenskaart voor 2005?
        Ok ik geef toe het is mischien geen topper, maar zeg me liever wat je niet goed, niet geslaagd of verbeterd zou zien aan deze bewerking.

Voor de persoon waar ik de kaart voor maakte waren de puppys het belangrijkste zij fokt namelijk deze hondjes, zij was er in iedergeval opgetogen mee (zoals ieder jaar trouwens).
        Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
        Lidnummer BD0066BE

Comment

Ik vind dit toch een leuke kaart .
          En heel origineel .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Als ik eerlijk moet zijn ; ik vindt dit ook een heel geslaagde kaart; alleen (persoonlijke mening) is de tekst "wraff" er te veel aan. Gewoon En dan ??? was voldoende.
            Paul

Comment

Working...
            X