Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom - fotos naar laatste versie overzetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lightroom - fotos naar laatste versie overzetten

Bij het opnieuw openen van een catalogus wordt die bijgewerkt naar de nieuwste versie. Dit gebeurt echter niet met de fotoafbeeldingen erin opgenomen.

Kan iemand zeggen hoe ik alle foto's binnen een catalogus ineens naar de nieuwste versie kan laten overschakelen.

Met dank
    Luc

Re: Lightroom - fotos naar laatste versie overzetten

Bedankt allemaal voor de vele reacties ??????????? maar ik heb het ondertussen zelf gevonden!

Comment

Misschien wel zo handig als je dat ook schrijft wat je gevonden hebt.... je openingspost is nu ook weer niet zo geformuleerd dat er zonder giswerk een antwoord gegeven kon worden.
      Last edited by in2lapland; 24 april 2023, 19:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lumafoto Bekijk bericht
        Bedankt allemaal voor de vele reacties ??????????? maar ik heb het ondertussen zelf gevonden!
        Hé, wat is nu de oplossing want ik (en vermoedelijk een pak anderen) staan binnenkort voor hetzelfde probleem. Als ik oudere beelden opnieuw wil bewerken, zal dat niet lukken en moet ik de beelden in een nieuwe catalogus invoeren?
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Als je alle foto's in de strip wil overzetten naar de laatste versie dan druk je shift in en bovenin bij histogram zie je een soort van Tilde staan. Druk op shift en tilde samen en alle foto's gaan naar nieuwe versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lumafoto Bekijk bericht
            Als je alle foto's in de strip wil overzetten naar de laatste versie dan druk je shift in en bovenin bij histogram zie je een soort van Tilde staan. Druk op shift en tilde samen en alle foto's gaan naar nieuwe versie.
            bedankt. Zullen we bewaren. (even moeten opzoeken wat een tilde is: blijkbaar al veel gebruikt zonder de naam te weten)
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              bedankt. Zullen we bewaren. (even moeten opzoeken wat een tilde is: blijkbaar al veel gebruikt zonder de naam te weten)
              tilde: het teken dat boven een woord als señor staat, en dus (op Mac toch) via Alt-n te maken is.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X