Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Share

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Share

Ik plaats mijn foto's op BD via Flickr, nu is het zo dat ik de knop Share niet meer kan zien in Flickr !
    Wie weet er de oplossing voor ?

Re: Share

Even geprobeerd. Ik gebruik Flickr eigenlijk nooit meer, maar heb nog steeds een actief account, en heb er nog enkele foto's staan.
    Onder (een van) mijn afbeeldingen vind ik nochtans nog steeds de 'Share' knop, de tweede van links:
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Even geprobeerd. Ik gebruik Flickr eigenlijk nooit meer, maar heb nog steeds een actief account, en heb er nog enkele foto's staan.
      Onder (een van) mijn afbeeldingen vind ik nochtans nog steeds de 'Share' knop, de tweede van links:
      Dank u voor uw reactie, Raar verschijnsel ! op mijn laptop met Windows 8 zie ik de Share knop wel, op mijn nieuwe desktop met Windows 11 niet, en het heeft er opgestaan in het begin toen ik heb aangekocht.
      Zo een groot probleem is dit niet voor mij, dan plaats ik ze met mijn laptop.
      Welk programma gebruik u om uw foto's te plaatsen ?

Groeten
      Patrick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk bericht
        Dank u voor uw reactie, Raar verschijnsel ! op mijn laptop met Windows 8 zie ik de Share knop wel, op mijn nieuwe desktop met Windows 11 niet, en het heeft er opgestaan in het begin toen ik heb aangekocht.
        Zo een groot probleem is dit niet voor mij, dan plaats ik ze met mijn laptop.
        Welk programma gebruik u om uw foto's te plaatsen ?

Groeten
        Patrick
        Inderdaad een raar verschijnsel, maar voor een Macker als ik is elke Windows-versie raar! Grapje.
        Ik gebruik Imgur voor m'n screenshots (zoals in mijn reactie hierboven); mijn vrouw, die veel foto's post, gebruikt ook Imgur, en ik hoor geen klachten.
        Als ik dan toch nog eens een foto post, is dat met Dropbox.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Inderdaad een raar verschijnsel, maar voor een Macker als ik is elke Windows-versie raar! Grapje.
          Ik gebruik Imgur voor m'n screenshots (zoals in mijn reactie hierboven); mijn vrouw, die veel foto's post, gebruikt ook Imgur, en ik hoor geen klachten.
          Als ik dan toch nog eens een foto post, is dat met Dropbox.
          Dank u

Comment

Working...
          X