Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ON1 photo raw 2023

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ON1 photo raw 2023

    Misschien kan het volgende artikel interessant zijn voor sommige mensen
    Adobe's Lightroom Classic is the image editor of choice for many photographers. But what if you can't or don't want to pay a monthly subscription? We tried five open source alternatives to Lightroom and came back with some promising options worth trying for the low, low price of free.
    www.polartha.com

    Comment


    • #32
      Re: ON1 photo raw 2023

      Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
      ......
      Het is juist dat de maandelijkse prijs voor de Adobe suite niet ZO hoog ligt maar het is wel zo dat je NIETS meer hebt van zodra je stopt met het maandelijkse abonnement.
      En daar krijg ik het van.....
      gr, H.
      Voor zover ik heb vernomen van een LR gebruiker zou dit niet helemaal kloppen.
      Er wordt verwezen naar wat op de website van Adobe staat: Bij "Wat gebeurt er wanneer ik mijn Creative Cloud-lidmaatschap annuleer?" / "Lightroom Classic afbeeldingen" klik
      "Je blijft via Lightroom voor de desktop toegang houden tot de foto's op de lokale vaste schijf van je computer. Je kunt nog steeds foto's importeren en organiseren en bewerkte foto's uitvoeren door ze te exporteren, te publiceren, af te drukken, op te nemen in een diavoorstelling of op het web te plaatsen. Als je lidmaatschap is afgelopen, heb je geen toegang meer tot de modules Ontwikkelen en Kaart en ook niet tot Lightroom voor mobiele apparaten.

      Ik weet niet of hier iemand ervaring mee heeft.

      Comment


      • #33
        Re: ON1 photo raw 2023

        Geachte Wasbeer,

        ok, mijn excuses. Het woordje NIETS heb ik hier duidelijk (volgens uw schrijven) verkeerd gebruikt. Maar wanneer je geen toegang meer hebt tot de module Ontwikkelen ben je wel het belangrijkste stuk kwijt, vind ik toch ?
        Alvast bedankt voor de rechtzetting.
        gr, H.

        Comment


        • #34
          Re: ON1 photo raw 2023

          Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
          Geachte Wasbeer,

          ok, mijn excuses. Het woordje NIETS heb ik hier duidelijk (volgens uw schrijven) verkeerd gebruikt. Maar wanneer je geen toegang meer hebt tot de module Ontwikkelen ben je wel het belangrijkste stuk kwijt, vind ik toch ?
          Alvast bedankt voor de rechtzetting.
          gr, H.
          Beste Hans, excuses hoeven niet hoor! Ik denk dat 90% van de hobby fotografen er net zo over denken zoals u erover dacht. Trouwens ben ik ook niet 200% zeker of het zo werkt zoals Adobe schrijft. Hun definities ivm Cloud en abonnementen zijn nogal verwarrend. Mijn intentie is van het uit te proberen: ik ben stilaan aan een uitbol fase van mijn hobby en overstap van oude pc 5LR5) naar nieuwe pc en wil nieuwste versie van LR . Dus de ontwikkel module hoeft voor mij niet levenslang.

          Comment

          Working...
          X