Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alternatief Myalbum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• alternatief Myalbum

Ik zoek een alternatief voor Myalbum.
    MyAlbum is leuk maar niet zo bewerkelijk naar een eigen smaak.
    heeft iets te veel beperkingen
    Iemand een programma dat meer mogelijkheden heeft ?

Re: alternatief Myalbum

Alles hangt er van af welke functies u wil gebruiken in Myalbum natuurlijk - want dat is niet uitgeschreven. Verduidelijk gerust indien mogelijk.

Zelf ben ik aan't nadenken over mijn huidige werkwijze - ik zou terug iets willen om mijn beeldmateriaal meteen naar de cloud te backuppen (offsite backup) - en dan komt amazon Prime in beeld (via NL is dat betaalbaar) - met Amazon photos - unlimited en raw-ondersteuning - wel niet voor pro-gebruik...
    Of Amazon blij gaat zijn met mijn komst - ik betwijfel dat... want het is vrij veel. En we merken dat Amazon Prime zijn prijzen optrekt in de VS - dus zal de EU volgen... Nu liggen er ook nog andere opties ter tafel natuurlijk (zoals Blackblaze en consoorten).

Als u een photoshop in de cloud wil met veel album-mogelijkheden dan denk ik dat noch Google photos, noch Amazon Photos een alternatief gaan vormen. Er staan wat reviews over beiden online - google heeft als nadeel geen raw-support en compressie van de beelden (meen ik me te herinneren) - daar waar Amazon photos niet gratis is (tenzij u met 5GByte tevreden is) - en daar is het oftewel betalen volgens opslagcapaciteit - of betalen via prime (en als u veel video wil opslaan gaat u altijd capaciteit moeten kopen, en dat is niet goedkoop - nu goed disken in een NAS kosten ook geld, en stroom).

Comment

Working...
    X