Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet S7 met fuji Xs10

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tablet S7 met fuji Xs10

voor edits op mobile toestellen gebruik ik lichtroom en snapseed. geen grote leercurve's om die apps te gebruiken. bewerken op een tablet kan zeker, hangt van de tablet af natuurlijk en of het om raw dan wel jpeg files gaat.
    Draadloos overzetten kan je maar vaak zet je dan enkel jpeg files over. ik zie regelmatig mensen aan hun ipad een kaartlezer hangen voor raw files te downloaden, ik vermoed dat dit op een android S7 ook wel moet lukken. Youtube kan daar waarschijnlijk meer tips en trics voor geven.

oled schermen vind ik niet prettig om foto's op te bewerken, verschillen zonder calibratie te fel van de realiteit merkte ik toen, mss ondertussen anders.
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk bericht
      Je hebt al eerder aangegeven dat je niet echt veel interesse hebt in het bewerken van foto's en dat is natuurlijk geen probleem.

De S7 ziet er wel chique uit, maar waar je 8 of zelfs 12GB ram vandaan haalt weet ik niet. Op de website van Samsung heeft de TAB S7 en S7+ "enkel" 6GB ram - al is dat wel voldoende.
      Voor mobiliteit gebruik ik een Surface Pro en ik ben daar best tevreden over.

De S8 komt volgende week blijkbaar uit deze zouden tot 12gb ram gaan maar een stuk duurder (miss wel 1400 euro).
      Nikon D3300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
        voor edits op mobile toestellen gebruik ik lichtroom en snapseed. geen grote leercurve's om die apps te gebruiken. bewerken op een tablet kan zeker, hangt van de tablet af natuurlijk en of het om raw dan wel jpeg files gaat.
        Draadloos overzetten kan je maar vaak zet je dan enkel jpeg files over. ik zie regelmatig mensen aan hun ipad een kaartlezer hangen voor raw files te downloaden, ik vermoed dat dit op een android S7 ook wel moet lukken. Youtube kan daar waarschijnlijk meer tips en trics voor geven.

oled schermen vind ik niet prettig om foto's op te bewerken, verschillen zonder calibratie te fel van de realiteit merkte ik toen, mss ondertussen anders.
        Super bedankt voor de tip. Snapseed idd zeer interessant.
        Nikon D3300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darky Bekijk bericht
          https://www.coolblue.be/nl/product/8...ifi-zwart.html

De S8 komt volgende week blijkbaar uit deze zouden tot 12gb ram gaan maar een stuk duurder (miss wel 1400 euro).
          De 8GB heb ik ondertussen gevonden - blijkbaar zijn de specs landgebonden. De Italianen hebben maar recht op 6GB . Mooi toestel wel.
          Mvg Philip

Comment

Working...
          X