Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Niks van ondervonden Johan...
Ik denk dat jij met Apple iMac werkt ? Heb je mss de update van Apple van Big Sur naar Montery uitgevoerd ? ik heb dat nog niet gedaan ...(zou het daar kunnen aan liggen ?)
Om je echt te kunnen helpen, hebben we je OS versie en je versie van Topaz Sharpen AI nodig. Ik heb inderdaad ergens gelezen dat er bepaalde problemen waren met recente versies (3.3 ?).
Ik ben terug gegaan naar 3.2.2 en alles werkt terug perfect.
Ik werkte eerste met de nieuwste versie 3.3.2 dat werkte helemaal niet.
Op het forum van Topaz zijn er veel mensen met dezelfde klachten.
Ik draai 10.14.6 (mojave) op mijn Macbook pro
Dat zou normaal geen probleem mogen zijn.
Comment