Ik zoek nieuwe desktop pc voor allerlei gebruik, maar zeker ook voor fotobewerking (DPP 4.12 met CR3 RAW files, Photoshop Elements en PaintshopPro 18).
Momenteel moet ik te lang wachten alvorens ik zie dat mijn RAW-foto's in DPP4 de veranderingen aangenomen hebben, die ik uitgevoerd heb.
ik zoek niet de ideale pc. Mijn gebruik is slechts amateuristisch. Het moet wel vlot werken met hogerstaande programma's en niet te tergend traag gaan bij batch-verwerking.
Mijn schoonzoon experimenteert met het zelf bouwen van pc's. Momenteel heeft hij er eentje klaar staan, die ik direct kan overnemen. Ik geef de gegevens.
Zou die geschikt zijn? Zijn er onoverkomelijke tekorten of zwakheden in deze samenstelling? Dank bij voorbaat voor jullie bemerkingen. Zinvolle voorstellen kan hij eventueel vervangen.
ADATA XPG SX8200 Pro NVME 512GB M.2 SSD
AMD Ryzen 5 3600 processor
Msi B450M Mortar Max Moederbord
ASUS Geforce GT710 GT710-SL-2GD5 Videokaart
Be quiet! Pure Power 11
Crucial Callistix 3200mhz 16GB geheugen
Corsair Carbide 100R Silent Edition
Wifi Pci Express Netwerkkaart
Windows
Valt hier mee te werken?
Zeer bedankt,
Jan
Momenteel moet ik te lang wachten alvorens ik zie dat mijn RAW-foto's in DPP4 de veranderingen aangenomen hebben, die ik uitgevoerd heb.
ik zoek niet de ideale pc. Mijn gebruik is slechts amateuristisch. Het moet wel vlot werken met hogerstaande programma's en niet te tergend traag gaan bij batch-verwerking.
Mijn schoonzoon experimenteert met het zelf bouwen van pc's. Momenteel heeft hij er eentje klaar staan, die ik direct kan overnemen. Ik geef de gegevens.
Zou die geschikt zijn? Zijn er onoverkomelijke tekorten of zwakheden in deze samenstelling? Dank bij voorbaat voor jullie bemerkingen. Zinvolle voorstellen kan hij eventueel vervangen.
ADATA XPG SX8200 Pro NVME 512GB M.2 SSD
AMD Ryzen 5 3600 processor
Msi B450M Mortar Max Moederbord
ASUS Geforce GT710 GT710-SL-2GD5 Videokaart
Be quiet! Pure Power 11
Crucial Callistix 3200mhz 16GB geheugen
Corsair Carbide 100R Silent Edition
Wifi Pci Express Netwerkkaart
Windows
Valt hier mee te werken?
Zeer bedankt,
Jan