Is de upgrade van Nik-collection 3 naar versie 4 zijn geld waard? Of is het bv beter om dit te “investeren” in bv Topaz?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nik-collection 4
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Nik-collection 4
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtIs de upgrade van Nik-collection 3 naar versie 4 zijn geld waard? Of is het bv beter om dit te “investeren” in bv Topaz?
Als je NIK al hebt, waarom dan investeren dat je al hebt? Echt nieuwe dingenmoet je niet echt zoeken bij NIK 4, of ze zouden nog meer informatie moeten loslaten.
Topaz is iets anders, je kunt daar toepassingen kopen die echt nodig hebt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
I8k heb de proefversie gedownllaod en dat spul werkt niet, waarschijnlijk omdat ik de vorige versie heb staan?
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtIs de upgrade van Nik-collection 3 naar versie 4 zijn geld waard? Of is het bv beter om dit te “investeren” in bv Topaz?
Silver FX mis ik nog wel, maar ik heb niet eens versie 3. Wel goede herinneringen aan de Google versie.
Wie 3 al heeft zal misschien minder baat hebben met de 4, maar bedenk dat als je niet volgt uiteindelijk de volle pot gaat betalen.
De vraag is dus eigenlijk: gebruik je het dikwijls?
Ook verwonderlijk is dat iemand die ettelijke honderden euro's aan een camera en lenzen geeft niet volgt qua software, maar iedereen moet zijn keuze's maken natuurlijk.Last edited by Lieven Lema; 19 juni 2021, 18:19....leeg...
Comment
-
Topaz Sharpen AI is m.i. echt de moeite waard en het geeft toch een idee hoe de toekomst van software (nu op computer, maar vermoedelijk binnen afzienbare tijd ook in-camera) gaat evolueren.
Ik heb er eigenlijk al heel goede resultaten mee behaald en je kan natuurlijk altijd eerst een proefversie installeren.
Voor mij is Topaz Shapen AI echt fenomenaal.
Groetjes
Peter
Comment
-
Comment