Ik heb sinds kort een abonnement op adobe LR en PS genomen nadat ik jaren LR 6 gebruikt heb, ondervind ik niets dan problemen met d nieuwe LRclassic
- Na enkele uren zoet geweest te zijn met een nieuwe catalogus aan te maken van mijn archief werkte het bestand niet meer, " bestand is beschadigd, herstel" dat herstellen lukte dus niet, volgende dag zelfde fout, tot 3x toe !! opgezocht op Adobe help, installeer een vorige versie,
-heb ik dus gedaan maar nu !
Als ik foto's importeer ontbreken er telkens enkele foto's ( geen andere indeling van de foto ) ik kan ook achteraf ze niet meer bijvoegen want LR vindt ze niet meer, ze zijn nochtans op dezelfde plek nog aanwezig !
Mijn computer is gloednieuw,
Intel i7 10700F
16 Gb ddr4 geheugen
1 Tb SSD
MSI Geforce GTX 1050 4 Gb
Windows 10 Home
Mijn bestanden staan op een SSD externe schijf
- Na enkele uren zoet geweest te zijn met een nieuwe catalogus aan te maken van mijn archief werkte het bestand niet meer, " bestand is beschadigd, herstel" dat herstellen lukte dus niet, volgende dag zelfde fout, tot 3x toe !! opgezocht op Adobe help, installeer een vorige versie,
-heb ik dus gedaan maar nu !
Als ik foto's importeer ontbreken er telkens enkele foto's ( geen andere indeling van de foto ) ik kan ook achteraf ze niet meer bijvoegen want LR vindt ze niet meer, ze zijn nochtans op dezelfde plek nog aanwezig !
Mijn computer is gloednieuw,
Intel i7 10700F
16 Gb ddr4 geheugen
1 Tb SSD
MSI Geforce GTX 1050 4 Gb
Windows 10 Home
Mijn bestanden staan op een SSD externe schijf
Comment