Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update Photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Update Photoshop

Bedankt voor jullie tips.
    Oorzaak is inderdaad de GPU.
    Ik heb ondertussen via de site van NVIDIA een nieuwere driver geïnstalleerd en alles werkt terug perfect en (!) met GPU.

Comment

Vandaag ook de update naar 2021 gedaan en kreeg deze fout: laden van de ippCV library.

Volgens Adobe zijn de minimum vereisten van de PC aangepast en het zou er dan op neer komen dat je een nieuwe PC zou moeten kopen. Niet dus.

Er ontbreken simpelweg een aantal dll bestanden. Ikzelf heb die via het adobeforum gedownload via deze link: https://www113.zippyshare.com/v/cqtznzt2/file.html

Na het unzippen kopieer je die bestanden naar: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop 2021

En het probleem was opgelost.
      Daarna heb ik wel in PS het gebruik van de GPU afgezet want dat stond terug actief. En dat geeft problemen in mijn geval (te oude GPU).
      Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
      M.v.g. Marc

Comment

Ik kan mijn photoshop niet meer updaten. Blijkbaar is er voor deze update windows 10 nodig, en ik draai nog op windows 7.
        Mijn systeem is te oud om over te schakelen naar windows 10, dus gaat er niets anders opzitten dan mijn pc te vernieuwen.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Working...
        X