Hallo, ik slaag er maar niet in om een HDR foto te maken in Photoshop2015. Alles lukt blijkbaar, invoegen van de foto's, in de historie zie ik een aantal bewerkingen en op het einde hiervan wordt plots ALLES geweest, startscherm van PS zichtbaar, wat zou er verkeerd gaan? Alvast bedankt, mvg, Alain
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
HDR foto maken met PS2015
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: HDR foto maken met PS2015
Hallo, alvast bedankt, dit zijn mijn gegevens:
Beschikbaar:3269
Ideaal bereik: 1798-2354
te gebruiken door PS: 2949 = 90%
Comment
-
Met het verstand dat ik ervan heb,zou dat voldoende moeten zijn.
Ik heb minder staan,maar verwerk ook niet veel HDR.
Maar ik heb een soortgelijk probleem met foto-stacking.
Als ik alles laad,een veertigtal,dan stopt mijn PS er ook mee.
Laad ik er een 25-tal ,geen probleem.
Vandaar dat ik aan geheugen dacht.Of er moet een beperkt aantal te verwerken zijn in PS.
Maar ik denk niet dat je 40 opnames steekt in een HDR.
Iemand anders zal je moeten helpen.
Comment
-
-
-
Hallo, wat bedoel je met 'scrap' file? Heb de foto's al verkleind, zonder resultaat... na alle bewerkingen wordt alles automatisch verwijderd.
Vrije werkruimte op mijn harde schijf is meer dan 500Gb, mvg, Alain
Comment
-
Het gaat niet om de vrije ruimte op de HS, maar dat betreft het beheren van het RAM geheugen. Voor deze bewerkingen heeft Photoshop veel RAM-geheugen nodig. Als het RAM-geheugen niet voldoende is, schrijft Photoshop voorlopig in de HS. Je kies de harde schijven of partities via Edit > Properties. Je kies liever NIET C:
Comment
-
Hallo, tijdens het maken van een HDR foto uit 4 foto's, elk ongeveer 12Mb wordt het RAM geheugen maximum voor 78% gebruikt, dit ter info, mvg, Alain
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door northlander Bekijk berichtHallo, tijdens het maken van een HDR foto uit 4 foto's, elk ongeveer 12Mb wordt het RAM geheugen maximum voor 78% gebruikt, dit ter info, mvg, Alain
Comment
-
Comment