Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een soep is het aan het worden bij Adobe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat een soep is het aan het worden bij Adobe

Ok Freddy, ik werk met een MS computer en ondertussen zit ik al aan versie 21.0.2
    Waar lees je die informatie eigenlijk ?
    Ik kan de versie vaststellen via de "HELP".

Adobe Photoshop-versie: 21.0.2 20191122.r.57 2019/11/22: e3e4068e635 x64
    Aantal keer gestart: 9
    Besturingssysteem: Windows 10 64 bits
    Versie: 10 of hoger 10.0.18362.329

En zie nu juist dat we ondertussen aan versie 21.1.1.121 zitten
    Last edited by Red Falcon; 2 april 2020, 20:15. Reden: laatste versie

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
      We wijken toch wel af van mijn oorspronkelijke vraag waar ik tot heden nog geen zinnig antwoord op kon lezen...??

ik mag er toch van uitgaan dat 19.1.19 toch een nieuwere versie is dan 18.1.6 ? en dat daar waar staat Photoshop nieuw het de allernieuwste versie is ?

Bij een eerdere updates stond er toch altijd ook een icoontje bij waar je kon lezen wat er nieuw was ...

Ik gebruik ook enkel het abo voor fotografie is dus LR classic en fotoshop enkel de creatieve cloud op mijn iMac...
      Hoog tijd Freddy voor een update te doen, je loopt al een heel pak achter hoor
      Alé toch als de nummering gelijk loopt bij Windows en Mac, maar dat verwacht ik wel

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Is het inderdaad niet zo dat als je een programma koopt (wat niet meer kan bij Adobe, behalve PE), je een upgrade doet wanneer je zelf kiest?
        Maar als je een abo hebt, en maandelijks of jaarlijks betaalt, dat je dan er goed aan doet die updates en upgrades uit te voeren en dus de ontwikkelaar te volgen?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Is het inderdaad niet zo dat als je een programma koopt (wat niet meer kan bij Adobe, behalve PE), je een upgrade doet wanneer je zelf kiest?
          Maar als je een abo hebt, en maandelijks of jaarlijks betaalt, dat je dan er goed aan doet die updates en upgrades uit te voeren en dus de ontwikkelaar te volgen?
          Inderdaad Les, en aangezien ik kan uitmaken van hetgeen Freddy hier schrijft heeft hij toch een abonnement op CC
          Als ik dan kijk naar zijn nummering die hij opnoemt loopt hij enkele updates achter lijkt me
          Maar zoals ik schreef weet ik niet of de nummering gelijk loopt bij zowel Windows als Mac; maar daar ga ik uiteraard wel van uit
          Mss is zijn oplossing dan wel om up te daten naar de laatste versie van CC

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

De versie op m'n iMac is sedert 10 dagen 21.1.1 en ik kan nog steeds zien wat er nieuw is in de aangepaste versie, hoor Freddy.
            Photoshop CS6 heb ik nog altijd achter de hand, voor het geval dat ik niet langer van mijn abonnement zou willen gebruik maken. Zelfs de CS6 krijgt af en toe nog (automatische) updates.
            http://www.paulvanrooy.be

Comment

Working...
            X