Mijn haren zijn al grijs maar nu worden ze wit...ik heb een abonnement op adobe cloud fotografie abo....welnu ik volg niet meer...ben de pedalen kwijt....
als ik naar de ps mogelijkheden kijk..dan geven ze bij mij het volgende aan :
Korrigeer me waar het nodig is want ik ben het spoor bijster...wat krijg ik zoal voorgeschoteld bij mij abodbe scherm ...
Photoshop Nieuw - Lijkt mij om snelle omschakelingen naar tablet te kunnen maken en ook weer terug naar desktop ...werkt in de cloud....er wordt bijgezet "bijwerken"
verder staat er ook
Photoshop 20.0.7 aan met "Bijwerken "
Desktop en tablet...ook in de cloud veronderstel ik
Verder staat er nog
Photoshop versie 18.1.6 die staat bij mij dus als "Open" (gebruik ik dus waarschijnlijk...??) , ook deze versie zou in de cloud werken ? terwijl ik dacht dat ik niet in de cloud werkte ???ook voor desktop en tablet
Verder staat er nog
Photoshop versie 19.1.19 staat ook "Open" gebruik ik die dan ook ? ook deze versie zou in de cloud werken.....
Wie o Wie maakt me hier weg wijs in ....mijn dank bij voorbaat...
Groetjes
Freddy
als ik naar de ps mogelijkheden kijk..dan geven ze bij mij het volgende aan :
Korrigeer me waar het nodig is want ik ben het spoor bijster...wat krijg ik zoal voorgeschoteld bij mij abodbe scherm ...
Photoshop Nieuw - Lijkt mij om snelle omschakelingen naar tablet te kunnen maken en ook weer terug naar desktop ...werkt in de cloud....er wordt bijgezet "bijwerken"
verder staat er ook
Photoshop 20.0.7 aan met "Bijwerken "
Desktop en tablet...ook in de cloud veronderstel ik
Verder staat er nog
Photoshop versie 18.1.6 die staat bij mij dus als "Open" (gebruik ik dus waarschijnlijk...??) , ook deze versie zou in de cloud werken ? terwijl ik dacht dat ik niet in de cloud werkte ???ook voor desktop en tablet
Verder staat er nog
Photoshop versie 19.1.19 staat ook "Open" gebruik ik die dan ook ? ook deze versie zou in de cloud werken.....
Wie o Wie maakt me hier weg wijs in ....mijn dank bij voorbaat...
Groetjes
Freddy
Comment