Ik werkte met PINNACLE om mijn diaporama's te maken. Anderhalf jaar geleden ben ik veranderd van PC en toen vond ik om een of ander bizarre reden mijn programmadisc niet meer. Resultaat is dat er een aantal afgewerkte diaporama's zijn, die echter nog niet op DVD staan gebrand. Daarnaast heb ik ook nog geen nieuw programma om mijn diaporama's te maken.
Ik zoek dus eventueel het basisprogramma PINNACLE waarmee ik mijn diaporama's zou kunnen afwerken, lees branden op DVD.
Daarnaast zoek ik ook raad bij de eventuele aankoop van een nieuw programma. Ik zoek er eentje die niet te moeilijk is in het aanleren maar toch voldoende mogelijkheden biedt om zowel diaporama's te maken als muziek en tekst toe te voegen. Wie heeft hierin een goeie suggestie?
Dank voor de hulp en advies.
Ik zoek dus eventueel het basisprogramma PINNACLE waarmee ik mijn diaporama's zou kunnen afwerken, lees branden op DVD.
Daarnaast zoek ik ook raad bij de eventuele aankoop van een nieuw programma. Ik zoek er eentje die niet te moeilijk is in het aanleren maar toch voldoende mogelijkheden biedt om zowel diaporama's te maken als muziek en tekst toe te voegen. Wie heeft hierin een goeie suggestie?
Dank voor de hulp en advies.
Comment