Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe krijg ik deze foto aan mijn muur?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe krijg ik deze foto aan mijn muur?

De fotograaf heeft enkel gezegd dat hij geen print in de verkoop heeft, enkel kalenders. Ik heb zelf Dyson gemaild aangezien hun product gefotografeerd werd. Alle mogelijkheden heb ik geprobeerd om 'legaal' aan deze toffe originele foto te komen. Dank zij Olivetti heb ik nu blikvanger in mijn keuken. Maar voortaan zal ik terug overwegen om een saaie, in massa geproduceerde poster van de Ikea te kopen

Sorry deze heisa had ik niet willen veroorzaken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ikprobeerwawat Bekijk bericht
      De fotograaf heeft enkel gezegd dat hij geen print in de verkoop heeft, enkel kalenders. Ik heb zelf Dyson gemaild aangezien hun product gefotografeerd werd. Alle mogelijkheden heb ik geprobeerd om 'legaal' aan deze toffe originele foto te komen. Dank zij Olivetti heb ik nu blikvanger in mijn keuken. Maar voortaan zal ik terug overwegen om een saaie, in massa geproduceerde poster van de Ikea te kopen

Heisa? Nee hoor, zeker wel een interessant onderwerp om er verder over na te denken
      http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        zo zie je eerst aan de wereld laten zien, en dan klagen dat ze gekopieerd worden. En daar hebben we het hier niet over een voorbeeld: het het Atomium mag niet gefotografeerd worden. Hoeveel beelden zijn er al gemaakt en zelf op internet gezet. Een ander voorbeeld een landschap hoeveel zie je hier de zelfde enz. Om bij het onderwerp te blijven een foto nemen van een andere foto voor eigen gebruik kan en mag zolang je het niet commercieel maakt of gebruikt in een eigen werk en publiek maakt
        Je snapt niet wat ik bedoel en dat vind ik spijtig want ik heb het nogthans zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen.
        Dat dezelfde landschappen worden gefotografeerd heeft totaal niks met deze topic te maken want ieder maakt z'n eigen foto's
        En het is niet omdat ik mijn foto's aan de wereld laat zien dat ze moeten gestolen worden en misbruikt.
        Hetgeen jij zegt zou hetzelfde zijn dat ik jouw auto steel omdat je ermee buiten komt, dus totaal van de pot gerukt.

Maar ok, jij hebt je ideeën en instelling tegenover je medefotograaf en die mag ik ook hebben toch.
        De volgende keer dat jij hier een foto plaatst mag ik 'm dus kopiëren en hem hier laten zien toch, want het is niet commercieel en je hebt 'm toch zelf de wereld ingegooid

grts
        Sieg
        Last edited by Sieg; 4 december 2019, 19:56.
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Je hebt wel gelijk hoor Sieg. Het is natuurlijk niet helemaal in de haak om het zo te doen zoals ik het geschetst heb en ik heb daar dus niet voldoende over nagedacht. Mijn overweging is geweest dat het wel kan en dat het louter en alleen voor de TS is in zijn eigen huis bedoeld is maar, inderdaad, dan nog. Ik vind wel dat in dit geval de tekst die er op staat er ook op moet blijven staan.
          Geen probleem Jan, maar ik wilde gewoon een punt weergeven
          En daar zit het probleem dus hé, nu is de vraag van TS al of de tekst eraf kan gehaald worden, ik bedoel maar

grts
          Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ikprobeerwawat Bekijk bericht

Beste, het is geen heisa hoor maar een gezonde discussie en daarvoor dient net een forum

grts
            Sieg

Comment

Working...
            X