Met het oog op de aanschaf van een nieuwe camera die niet meer door mijn Lightroom 6 ondersteund wordt, ben ik op zoek naar een andere raw-convertor.
Hoewel je misschien veel krijgt voor de prijs bij Adobe, ben ik niet zo een fan van het abonnement systeem.
Ondertussen heb ik al enkele alternatieven uitgetest en uiteindelijk blijven er nog 2 over. DxO PhotoLab 3 en On1 Photo Raw 2020.
Ik vind ze beide wel goed.
Luminar 4 heb ik ook bekeken en heb ongeveer dezelfde conclusie als Lieven Lema in deze topic.
Ik heb begrepen dat er hier leden zijn die één van beide programma's gebruiken.
Mijn vraag is, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Support? Updates? Blijft de snelheid hetzelfde?, enz...
Ik neem aan dat jullie met dezelfde vragen gezeten hebben als ik nu.
Deze avond en morgenavond alles nog eens uitgebreid testen zodat ik nog gebruik kan maken van de Black Friday korting.
Hoewel je misschien veel krijgt voor de prijs bij Adobe, ben ik niet zo een fan van het abonnement systeem.
Ondertussen heb ik al enkele alternatieven uitgetest en uiteindelijk blijven er nog 2 over. DxO PhotoLab 3 en On1 Photo Raw 2020.
Ik vind ze beide wel goed.
Luminar 4 heb ik ook bekeken en heb ongeveer dezelfde conclusie als Lieven Lema in deze topic.
Ik heb begrepen dat er hier leden zijn die één van beide programma's gebruiken.
Mijn vraag is, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Support? Updates? Blijft de snelheid hetzelfde?, enz...
Ik neem aan dat jullie met dezelfde vragen gezeten hebben als ik nu.
Deze avond en morgenavond alles nog eens uitgebreid testen zodat ik nog gebruik kan maken van de Black Friday korting.
Comment