Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met login op Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met login op Flickr

    Om meerdere foto's op Flickr te kunnen plaatsen, ben ik recent overgestapt naar en PRO account.
    De login heb ik dan ook moeten aanpassen (niet meer via Yahoo). Als ik nu wil inloggen, kom ik toch nog steeds op Yahoo terecht en krijg ik van Flickr de melding om in te loggen via de updated login (use updated email).
    Ik blijf zo in een cirkeltje draaien en geraak niet meer op mijn Flickr account. Bij het omschakelen heb ik wel het Yahoo emailadres blijven gebruiken, maar met een ander paswoord. Ik had hier waarschijnlijk beter een ander adres opgegeven, maar dat is te laat.
    Heb al drie mails gestuurd naar het support team vann Flickr, maar geen reactie.

    Kan iemand mij voorthelpen, of heeft iemand ook dit probleem gehad?

  • #2
    Re: Problemen met login op Flickr

    Bij mij verliep de overstap probleemloos. Probeer eens een andere browser zou ik zeggen, Chrome of Firefox?
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met login op Flickr

      Ik had ook de login gewijzigd van yahoo naar direct, maar na een tijdje kwam de login terug via yahoo als ik flickr.com in Edge invoer, waarna het vastloopt.
      Met andere browsers geen probleem.

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met login op Flickr

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Bij mij verliep de overstap probleemloos. Probeer eens een andere browser zou ik zeggen, Chrome of Firefox?
        Thx voor de tip.
        Ik heb dit al geprobeerd via Chrome, Firefox en Edge. Steeds hetzelfde probleem.

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met login op Flickr

          schoon de cache van de browsers inclusief alle cookies en zie dan of het lukt.

          Comment


          • #6
            Re: Problemen met login op Flickr

            Oorspronkelijk geplaatst door Marc59 Bekijk bericht
            Thx voor de tip.
            Ik heb dit al geprobeerd via Chrome, Firefox en Edge. Steeds hetzelfde probleem.
            Edge, windows dus, updates uitvoeren.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Problemen met login op Flickr

              hier ook geen probleem, wel paswoord moeten aanpassen, heb wel een recovery emailadres en gsm nr opgegeven.
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #8
                Re: Problemen met login op Flickr

                Bedankt iedereen voor de tips. Uiteindelijk bleek er een fout in mijn email adres te zitten en ik had het dan ook nog foutief in Keypass gezet. Mea culpa!

                Comment

                Working...
                X