Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TOYS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TOYS

heb met de blokjes van m'n zoontje gespeeld
    eigenlijk voor de challenge maar niet op tijd ingestuurd
    ben volop aan het leren, graag jullie mening over compositie, dof, belichting,...

Last edited by Cathy; 6 oktober 2004, 10:49.

Re: TOYS

mooie foto en compositie maar een beetje veel ruis denk ik. Das een persoonlijke mening anderen kunnen dat mssn een plus vinden hé
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
      mooie foto en compositie maar een beetje veel ruis denk ik. Das een persoonlijke mening anderen kunnen dat mssn een plus vinden hé
      Nee, vind ik ook. Ik zou hier niet voor ruis kiezen omdat het allemaal zo 'clean' is: speelgoed staat mooi symmetrisch geschikt, de vlakken zijn egaal enz.

Ik zou de DOF hetzelfde nemen, iets lager of hoger standpunt (denk ik toch, moet ik eerst eens bekijken ), en vooral een lagere ISO, de laagste die je hebt.
      Ik zou met deze foto ook eens een overbelichting proberen. Je weet wel, zoals de typische telenet- of IKEA-foto's.

Enfin, 't zijn tips van een junior, je neemt ze voor wat ze zijn...
      Last edited by naxx; 2 oktober 2004, 12:51.
      NaXX

Comment

die ruis was dus helemaal niet de bedoeling maar heb nu pas gezien dat mijn iso op 500 stond ofzo, was hem vergeten terug goed te zetten
        omdat het voor de challenge was heb ik hem niet bewerkt maar ga daar nu 's werk van maken !
        alvast bedankt voor jullie medewerking...

Comment

Voila, effe door neatimage gehaald en contrast aangepast
          Beter zo ?
          Nog opmerkingen?

Comment

Hallo Cathy,

Ik verplaats dit verhaal naar de afdeling fotobewerking. Daar hoort het zolangzamerhand beter thuis.

Volgende keer als je iets in beoordeel post dan doe je dat met 1 foto. Leer uit de opmerkingen en probeer daardoor later een betere foto te maken.

Comment

Working...
            X