Dag BD'ers,
IK heb me voor het goede doel eens begeven aan een logo-ontwerp
( Palliatieve zorg Leuven )
De voorontwerpen vielen in de smaak, en stukje bij beetje komen we tot het eindproduct ware het niet dat ik op een probleem stootte dat ik in al de jaren die ik in Photoshop al verstoef nog niet ben tegengekomen en dus richt ik m'n vraag tot jullie, want toegegeven ik lees nu al een paar weken dit forum en ben danig onder den indruk van de kennis/vakmanschap/originaliteit van de meeste mensen in dit forum.
Dit gezegd zijnde ziehier m'n vraag:
IK heb een test-ontwerp klaar en er rest me nog enkel het logo te " flatten " en in jepg om te zetten, maar eens geflattend vallen al m'n effecten wazig door elkaar en blijft er niets meer over van het eindresultaat.
IK heb de volgende dingen al geprobeerd:
- merge images = no luck
- indexted color = no luck
-graysclae = no luck
-alle locks geprobeerd ( bv; Pixels,transparent,position ect )
-en als laatste natuurlijk flatten = no luck
en wat word er wazig wil je weten:
De ovale cirkels rond de tekening, net zoals den text.
Weetje = het is een zwart/wit logo.
Als er iemand enig idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen of zelf al heeft meegemaakt, ik ben één en al oor.
Alvast bedankt.
Greets Teejay.
IK heb me voor het goede doel eens begeven aan een logo-ontwerp
( Palliatieve zorg Leuven )
De voorontwerpen vielen in de smaak, en stukje bij beetje komen we tot het eindproduct ware het niet dat ik op een probleem stootte dat ik in al de jaren die ik in Photoshop al verstoef nog niet ben tegengekomen en dus richt ik m'n vraag tot jullie, want toegegeven ik lees nu al een paar weken dit forum en ben danig onder den indruk van de kennis/vakmanschap/originaliteit van de meeste mensen in dit forum.
Dit gezegd zijnde ziehier m'n vraag:
IK heb een test-ontwerp klaar en er rest me nog enkel het logo te " flatten " en in jepg om te zetten, maar eens geflattend vallen al m'n effecten wazig door elkaar en blijft er niets meer over van het eindresultaat.
IK heb de volgende dingen al geprobeerd:
- merge images = no luck
- indexted color = no luck
-graysclae = no luck
-alle locks geprobeerd ( bv; Pixels,transparent,position ect )
-en als laatste natuurlijk flatten = no luck
en wat word er wazig wil je weten:
De ovale cirkels rond de tekening, net zoals den text.
Weetje = het is een zwart/wit logo.
Als er iemand enig idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen of zelf al heeft meegemaakt, ik ben één en al oor.
Alvast bedankt.
Greets Teejay.
Comment