Net vastgesteld dat de nieuwe aangepaste versies van de Adobe programma's kunnen geladen worden. Voor LR classic is het versie 8.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lichtroom Classic versie 8 is beschikbaar
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lichtroom Classic versie 8 is beschikbaar
Hallo,
Heb zojuist de update gedaan, nu staan LR en Photoshop als proefversie op mijn adobe cc.
Hoe kan ik dit in orde krijgen.
Groetjes
Paul
Comment
-
Hallo,
Ondertussen is het probleem opgelost, bij Adobe CC volledig uitloggen en terug inloggen.
De computer opnieuw opstarten was niet voldoende.
Simpel maar je moet het weten.
Groetjes
Paul
Comment
-
-
ik heb vandaag zo een email gekregen van adobe, om de nieuwste creative cloud versie te hebben, ik dan mijn os moet upgraden naar windows 10
gaan ze daar nu mee beginnen?
mijn windows 8.1 werkt nog perfect
moeten wij dan ook geen abonnement geld meer betalen ? als we toch niet meer up to date kunnen zijn
denk dat ik zal salu zeggen tegen adobe
of kunnen we gratis updaten naar de windows 10?bd0379be
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtDe update van win 8 naar win 10 is gratis...
Ik dacht dat, dat niet meer zo is of was
Mvg
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalkbd0379be
Comment
-
-
Da's een logisch gevolg van het abo-systeem. Je kunt niet achterblijven met je software, en ook het OS wordt jaarlijks geüpdatet. Op een bepaald moment kan zelfs je computer het niet meer aan, en ben je bijna verplicht je hardware te vernieuwen.
Maar het verbaast me dat de Win-updates (nog steeds?) te betalen zijn.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment