Zoals sommige van jullie misschien nog weten heb ik onlangs een Benq 27" scherm aangeschaft en hebt dit ineens met Spyder5 gekalibreerd. Op jullie aanraden heb ik dan ineens een icc profiel laten maken bij MenColor voor een juiste print te hebben op mijn Epson SC-P600. Wel ik werk altijd met Photoshop en ik krijg mijn prints niet goed. Mijn camera Nikon D7200 staat ingesteld op AdobeRGB, mijn kleurbeheer in PS staat uiteraard ook op AdobeRGB. In de printinstellingen laat ik PS de kleuren kiezen en geef dan uiteraard het icc profiel in. In het vak "afdrukinstellingen" heb ik kleurinstellingen van de printer uitgeschakeld. Ik kies in afdrukinstellingen uiteraard het juiste papier en toch komen de kleuren er niet goed uit. Gezichten lijkt valer en de kleuren lijken doffer.
Blijkbaar zie ik zal iets over het hoofd of toch nog iets vergeten zijn, dus kan iemand mij goede raad geven wat ik nog kan doen. Bedankt op voorhand.
Blijkbaar zie ik zal iets over het hoofd of toch nog iets vergeten zijn, dus kan iemand mij goede raad geven wat ik nog kan doen. Bedankt op voorhand.
Comment