Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
bedankt voor jullie reacties allemaal ....
aan Teejay wil ik wel even zeggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft ... het idee kwam helemaal niet van "digital Photo" maar kwam er bij het zoeken naar een origineel kerstcadeautje... ik zou graag voor mijn ventje een boekje maken met onze mooiste herinneringen erin, maar dan allemaal op een bijzondere manier uitgewerkt, net zoals "verweven"
dus of jij het origineel vind of niet laat ik aan jou over
wat is trouwens "origineel" , alles is toch enigzins gebaseerd op iets dat je ooit ergens hebt gezien en waar je dan je eigen ellementen in verwerkt en je eigen feeling in probeert te leggen... mij gaat het om het plezier en niet om het winnen van een originaliteitsprijs
groetjes, Nina
Of ik het bij het verkeerde eind weet ik zo nog niet, bekijk het van mijn kant, die bookcover ziet er precies hetzelfde uit als die van Photo Digital...
( en de bewerking ervan )
Maar het maakt mij niet veel uit of het nu origineel is of niet, zoals je zei; je hebt er plezier aan beleefd.
BTW; alles is niet gebaseerd op wat we ergens gezien hebben, der zijn nog steeds mensen onder ons die zeer origineel uit den hoek komen met een ontwerp. ik doe al 6 jaar m'n best om steeds origineel uit den hoek te komen in alles wat ik ontwerp voor vrienden/bedrijven/verenigingen. die eisen zelfs originaliteit. t'zou nogal wat zijn als er een klacht binnenkwam op een bedrijf waar ik iets voor ontworpen had en dat ik ergens gejat had lol.
Ik zie het zo al voor me. neen dank u wel.
Maar enfin ik wijk af van het subject.
Hoofddoel is plezier hebben en daar geef ik je gelijk in.
Comment