Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nik collection color efex pro4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nik collection color efex pro4

    De oplossing van Felix werkt bij mij.
    Even een kopie nemen van de laag in photoshop en daarop de nik-bewerking doen. En Nik laten opslaan op de huidige laag, niet op een nieuwe door Nik aangemaakte laag. Een dikke merci.

    De andere Nik-toepassingen werken wel vlekkeloos, ik kan dus niet testen of deze oplossing ook werkt voor deze.
    Die LUT's ga ik toch eens bekijken.
    Last edited by bassmanl; 18 december 2017, 08:00.

    Comment


    • #17
      Re: Nik collection color efex pro4

      Ik heb nu de oplossing van Felix nogmaals toegepast (had het verkeerd geïnterpreteerd), en het klopt dat Nik CEP4 uitvoert zonder Photoshop te doen crashen. Goed gevonden!
      HDR Efex heeft blijkbaar die optie niet, maar wordt netjes toegepast op aparte laag. Zonder crash
      Bij Silver Efex bestaat de optie wel, maar slaag ik er niet in te veranderen. Crasht dus nog steeds. Edit: na herstarten toch kunnen veranderen. Hopelijk houdt die setting!
      Bij de andere modules (Define, Sharpener, Viveza) heeft het probleem zich nooit voorgedaan.
      Last edited by LesC; 18 december 2017, 09:01.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Nik collection color efex pro4

        Bedankt Felix...ook ik zat met dit probleem opgezadeld sinds ik mijn oude Imac27 nog een laatste upgrade naar High Sierra deed...nu werkt die nik col weer perfect...thx

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment

        Working...
        X