Beste leden,
Na een tijdje de camera te hebben opgeborgen.
wil ik graag terug werk maken van fotografie.
om foto's nadien te bekijken en indien nodig te bewerken hebben we natuurlijk een computer nodig :-)
Omdat ik op dit ogenblik enkel maar een HP 470 laptop heb van het werk ben ik aan het bekijken om een computer aan te schaffen voor fotobewerking.
Omdat er een groot aanbod is in de winkels en de verkopers maar al te graag iets willen verkopen met hun verkooptechnieken wil daarom nog niet zeggen dat je met een kat in de zak naar huis moet gaan :-)
Vandaar mijn vraag aan jullie die vaak foto's bewerken :-)
Moet ik gaan voor een laptop of een desktop?
Is Apple iMac nu echt veel beter voor fotobewerking?
welke systeemvereisten moet ik hebben voor een goede werking.
en in geval van een desktop welk scherm past er het beste bij?
Omdat je vaak toch een verschil hebt van scherpte en helderheid op LCD camera en nadien op het scherm,het moet toch een beetje zelfde overkomen.
Hopelijk kunnen jullie mij wat raad geven.
Alvast bedankt!
Na een tijdje de camera te hebben opgeborgen.
wil ik graag terug werk maken van fotografie.
om foto's nadien te bekijken en indien nodig te bewerken hebben we natuurlijk een computer nodig :-)
Omdat ik op dit ogenblik enkel maar een HP 470 laptop heb van het werk ben ik aan het bekijken om een computer aan te schaffen voor fotobewerking.
Omdat er een groot aanbod is in de winkels en de verkopers maar al te graag iets willen verkopen met hun verkooptechnieken wil daarom nog niet zeggen dat je met een kat in de zak naar huis moet gaan :-)
Vandaar mijn vraag aan jullie die vaak foto's bewerken :-)
Moet ik gaan voor een laptop of een desktop?
Is Apple iMac nu echt veel beter voor fotobewerking?
welke systeemvereisten moet ik hebben voor een goede werking.
en in geval van een desktop welk scherm past er het beste bij?
Omdat je vaak toch een verschil hebt van scherpte en helderheid op LCD camera en nadien op het scherm,het moet toch een beetje zelfde overkomen.
Hopelijk kunnen jullie mij wat raad geven.
Alvast bedankt!
Comment