Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bestaat de mogelijk om photoshop CC tijdelijk van nederlandstalig naar engelstalig om te schakelen?
Heb al wat gezocht op het net maar vind niet dadelijk iets.
In tegenstelling tot Lightroom is het nooit mogelijk geweest om bij Photoshop de taal te veranderen; Adobe hanteerde zelfs verschillende prijzen voor de verschillende taalversies. Het zou me verbazen dat men bij CC dat principe zou hebben opgegeven.
Is vrij gemakkelijk aan te passen hoor, heb het laatst op deze manier gedaan.
Ook terug naar Nederlands zo gebeurd. https://forums.adobe.com/thread/1571043 hier staat wat je moet doen, ik hebzelf de CC versie en gaat prima.
Als je veel actions hebt kan het wel zijn dat ze niet allemaal meer werken, die zijn namelijk gemaakt in het Nederlands, zul je dus mogelijk opnieuw moeten maken. Gewoon even proberen.
Is vrij gemakkelijk aan te passen hoor, heb het laatst op deze manier gedaan.
Ook terug naar Nederlands zo gebeurd. https://forums.adobe.com/thread/1571043 hier staat wat je moet doen, ik hebzelf de CC versie en gaat prima.
Als je veel actions hebt kan het wel zijn dat ze niet allemaal meer werken, die zijn namelijk gemaakt in het Nederlands, zul je dus mogelijk opnieuw moeten maken. Gewoon even proberen.
Aha dus toch. Ga ik dadelijk even proberen. Thx voor de hulp!
En het werkt. Was ook voor een (lange) handeling die ik in het engels had en niet zag zitten om helemaal aan te passen.
Maar het vraagt een herinstallatie, niet? Of is het toch mogelijk om 'tijdelijk' (zoals je gevraagd had) over te schakelen?
(Heb intussen het artikeltje achter de link gelezen; geen herinstallatie nodig, enkel een bepaald bestand hernoemen - da's met Lightroom ook ooit zo geweest!)
Comment