Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RAW foto'sNikon D750 niet te openen met Photoshop CS5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: RAW foto'sNikon D750 niet te openen met Photoshop CS5

Zelfde geldt voor mij, al ben ik tot de laatste (?) versie van CS6 gegaan. Ik investeer geen cent meer in Adobe.
    Maar voor iemand die pas begint, kan het vast een interessante formule zijn; je kunt al heel vaak €12,-/maand betalen (vraag me af wanneer ze met de prijzen beginnen te spelen) eer je uitgegeven hebt wat ik heb uitgegeven.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Een camera kopen van +/- €2000 is blijkbaar geen probleem maar dan +/- €13 per maand ( €0.45 per dag ) uitgeven om zijn bestanden te verwerken is blijkbaar te veel. ( ??? ) Is als een wagen kopen en dan geen brandstof willen kopen omdat men vind dat deze te duur is.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Het gaat meer om het principe dan het bedrag zelf, ik heb het als eens gekocht en dat doe ik geen 2de keer, upgraden is geen probleem.
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beertje2 Bekijk bericht
          Het gaat meer om het principe dan het bedrag zelf, ik heb het als eens gekocht en dat doe ik geen 2de keer, upgraden is geen probleem.
          Als je zo principieel bent en op een forum zit, had je toch kunnen weten dat een camera update ook een software update is.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Een camera kopen van +/- €2000 is blijkbaar geen probleem maar dan +/- €13 per maand ( €0.45 per dag ) uitgeven om zijn bestanden te verwerken is blijkbaar te veel. ( ??? ) Is als een wagen kopen en dan geen brandstof willen kopen omdat men vind dat deze te duur is.
            Dit is de nagel op de kop. cc koop je niet, dat huur je. Geen probleem mee als je dit niet wil, ieder zijn eigen keuze. Maar je kan ook niet verwachten dat je oude versie nieuwe tech blijft ondersteunen.
            A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

Comment

Working...
            X