Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Adobe !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bedankt Adobe !!

    Gevonden .

    Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
    Is ergens een instelling dat bij zelfde foto van jpg en raw hij enkel raw laat zien. Van buiten ken ik de instelling niet, maar onze vriend Google zal het wel weten ;-)

    Update: link Google https://helpx.adobe.com/nl/lightroom...-settings.html

    --
    T.T.
    Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
    www.ginodepreter.com

    Comment


    • #17
      Re: Bedankt Adobe !!

      Hoi,
      Ik wou graag weten of het nu gelukt is met de RAW-bestanden van Fujifilm in LR6. Kan je effectief de RAW en de JPG samen binnenhalen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem: een oude LR5 licentie. Ik vind jpg ook niet zo boeiend, maar voor de fotocursus die ik volg mogen we voorlopig enkel met jpg werken. Maar natuurlijk wil ik ook de RAW's hebben.

      Bedankt voor jullie antwoord,

      T

      Comment


      • #18
        Re: Bedankt Adobe !!

        Oorspronkelijk geplaatst door Tanis Bekijk bericht
        Hoi,
        Ik wou graag weten of het nu gelukt is met de RAW-bestanden van Fujifilm in LR6. Kan je effectief de RAW en de JPG samen binnenhalen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem: een oude LR5 licentie. Ik vind jpg ook niet zo boeiend, maar voor de fotocursus die ik volg mogen we voorlopig enkel met jpg werken. Maar natuurlijk wil ik ook de RAW's hebben.

        Bedankt voor jullie antwoord,

        T
        Jazeker is gelukt:

        Klik in LR op ' Lightroom' -- voorkeuren -- tabblad ' algemeen' en vink 'jpeg bestanden naast RAW bestanden als aparte foto behandelen ' aan
        Zo is het in elk geval in LR 6

        gr
        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
        www.ginodepreter.com

        Comment

        Working...
        X