Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik had me destijds zo'n kleine Wacom aangeschaft (type bamboo), maar omdat ik al sinds 1987 met een muis werk, /...
[off topic]
Sinds 1987 met de muis?
toch niet met windows 1, dat was niet werkbaar ;-)
dus blijft over, Macintosh, Amiga of Comodore voor zover ik weet.
Sinds 1987 met Mac. Per 1 september 30 jaar Mac-gebruiker.
Wat Wacom Bamboo betreft, tja, ik volg die markt eigenlijk niet meer; ik denk dat mijn aankoop al 10 jaar geleden was. Maar het was echt niet duur, misschien voldoende als kennismaking, en zoals gezegd, mijn jongste zoon is ermee aan de slag gegaan tot ie, vorig jaar denk ik, naar veel zwaarder spul is overgeschakeld. Geen idee wat ie nu gebruikt (op een Mac), maar hij tekent idd op het scherm van zijn 'Wacom' (weet niet eens of het nog Wacom is?), dat bijna zo groot is als zijn Mac-scherm.
Je kan de Bamboo's nog steeds gebruiken hoor.
Ze zijn wat ouder, maar ze werken nog prima en worden nog softwarematig ondersteund.
Ze zijn uiteraard minder gesofistikeerd dan dan de Intuos Pro's, maar om uit te testen of het iets voor jou is zijn ze perfect.
Ben je overtuigd dan kan je wat meer investeren en naar een beter model overstappen.
Comment