Nadat ik gisteren de voorgestelde update van ps in de cloud uitvoerde...en ik later in de nik collection filter dfine 2 tool gebruikte (als ik die gebruik staat hij op automatisch niet op handmatig)...het analyseren duurde enorm lang ...minuten....was voorheen niet het geval....oemad een idee waar het aan kan liggen....voorkeuren verzet ? Ik heb de nik collections er al eens afgegooid en terug geinstalleerd ...geen verbetering...
Vergeten te vermelden werkt met een imac met OS Sierra 10.12.3
Zonet ook ff ps ervan af gezwierd en terug geinstalleerd ...geen verandering ...
Het eigenaarde is als ik dfine 2 open dan ging normaal de afbeelding geannalyseerd worden nu blijft die steeds "verwerken" geven ...als ik na enig tijd met men muis over het blokje "Opnieuw instellen" en analyseren ga (niet op klikken, gewoon met men muis over scrollen) dan loopt de analyse verder, als ik echter terug stop met de muisbeweging dan stopt ook alles gewoon weer ?????? Heb al van alles geprobeerd ...mss iemand ervaring mee ...een instelling van de muis ?
Vergeten te vermelden werkt met een imac met OS Sierra 10.12.3
Zonet ook ff ps ervan af gezwierd en terug geinstalleerd ...geen verandering ...
Het eigenaarde is als ik dfine 2 open dan ging normaal de afbeelding geannalyseerd worden nu blijft die steeds "verwerken" geven ...als ik na enig tijd met men muis over het blokje "Opnieuw instellen" en analyseren ga (niet op klikken, gewoon met men muis over scrollen) dan loopt de analyse verder, als ik echter terug stop met de muisbeweging dan stopt ook alles gewoon weer ?????? Heb al van alles geprobeerd ...mss iemand ervaring mee ...een instelling van de muis ?
Comment