Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan geen programma installeren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: kan geen programma installeren

Oorspronkelijk geplaatst door tian Bekijk bericht
    weet ik zeker; het heeft altijd gewerkt ...
    Het heeft altijd gewerkt, zeg je, maar MET Win10? Ik vrees dat guido1956 gelijk heeft. Als je gaat googlen, vind je dat er mensen zijn die psp x6 onder Win10 aan het werk gekregen hebben, mits wat aanpassingen, en nog met een aantal gebreken.
    Mijn conclusie: als je met dat programma wilt blijven werken, upgraden naar een compatibele versie, of werken met een lagere OS versie (bv Win7).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Het heeft altijd gewerkt, zeg je, maar MET Win10? Ik vrees dat guido1956 gelijk heeft. Als je gaat googlen, vind je dat er mensen zijn die psp x6 onder Win10 aan het werk gekregen hebben, mits wat aanpassingen, en nog met een aantal gebreken.
      Mijn conclusie: als je met dat programma wilt blijven werken, upgraden naar een compatibele versie, of werken met een lagere OS versie (bv Win7).
      Of ineens Affinity kopen dan heb je gelijk een super deftig programma en kost bovendien minder dan gelijk welk vergelijkbaar programma.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Het is opgelost:
        Vlgs corel wordt psp6 niet meer ondersteund, zodat ze er verder niks aan kunnen doen.
        JE MAG WEL EEN NIEUW PROGRAMMA KOPEN VIA HUN WEBSITE (upgrade met exstra korting )
        Dat wist ik al en heb ik al vele malen gedaan maar ik wil nu gewoon mijn psp6 terug omdat ik die gekocht en betaald heb.
        Tian

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tian Bekijk bericht
          Het is opgelost:
          Vlgs corel wordt psp6 niet meer ondersteund, zodat ze er verder niks aan kunnen doen.
          JE MAG WEL EEN NIEUW PROGRAMMA KOPEN VIA HUN WEBSITE (upgrade met exstra korting )
          Dat wist ik al en heb ik al vele malen gedaan maar ik wil nu gewoon mijn psp6 terug omdat ik die gekocht en betaald heb.
          Tian
          Allen bedankt voor Uw reacties.
          Tian

Comment

Ik heb pspx6 onder Win10 en werkt uitstekend zonder aanpassingen. Als je een account bezit bij Corel staan daar al je gerigiseerde software en product code, scroll je naar beneden staat daar je order status, en product waar je eigenaar van bent, en kan je terug downloaden. Ik zit nu aan pspx8, ik sla er altijd ééntje over, de volgende is pspx10 en als ik zou willen kan ik de pspx5 terug installeren.Geen account maak er één en registreer je product.
            Last edited by guido.g; 14 februari 2017, 11:31.
            https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
              Ik heb pspx6 onder Win10 en werkt uitstekend zonder aanpassingen. Als je een account bezit bij Corel staan daar al je gerigiseerde software en product code, scroll je naar beneden staat daar je order status, en product waar je eigenaar van bent, en kan je terug downloaden. Ik zit nu aan pspx8, ik sla er altijd ééntje over, de volgende is pspx10 en als ik zou willen kan ik de pspx5 terug installeren.Geen account maak er één en registreer je product.
              Wat hierboven staat klopt precies.
              Ik heb alles: installatie en registratiesleutel, maar het downloaden en registreren wordt door COREL stil gelegd.
              Hun antwoord: het digitaal aanpassen gaat zo snel in dit digitaal wereldje dat het onmogelijk is alle programma's te blijven ondersteunen\.

Ik ben blij dat deze regels voor mijn woonhuis niet gelden: eerst kopen en dan maar wachten tot je er uit moet (sarcastisch bedoeld )
              dus ik leg er mij maar bij neer; heb alles van corel verwijderd en ben overgegaan naar nikon software.
              tien
              en nu is de discussie voor mij gesloten.
              Bedankt voor reactie's

Comment

Working...
              X