Hallo,
Ik zoek een goede workflow zodat foto's na export terecht komen in verschillende doelmappen binnen dropbox om te delen met verschillende mensen
- binnen lightroom exporteer ik een set foto's
- Deze foto's bevatten de trefwoorden
- De foto's met de nodige trefwoorden krijgen een export naar een bepaalde map.
Nu zoek ik een oplossing om de foto's die specifieke trefwoorden hebben gekregen terecht komen in een map die aan de voorwaarden van bepaalde trefwoorden voldoet.
Ik denk hierbij aan een aantal mogelijkheden:
- een app die een bepaalde map met eventuele submappen controleert, en dan de foto's in de juiste mappen plaatst.
- In finder slimme mappen maken. Maar weet niet hoe hier de trefwoorden kunnen gefilterd worden en hoe het resultaat van de slimme map in dropbox kan gebruikt worden.
- nog tal van andere mogelijkheden?
Heeft iemand hiermee ervaring, hoe begin ik hier best aan?
alvast bedankt voor het meedenken.
Ik zoek een goede workflow zodat foto's na export terecht komen in verschillende doelmappen binnen dropbox om te delen met verschillende mensen
- binnen lightroom exporteer ik een set foto's
- Deze foto's bevatten de trefwoorden
- De foto's met de nodige trefwoorden krijgen een export naar een bepaalde map.
Nu zoek ik een oplossing om de foto's die specifieke trefwoorden hebben gekregen terecht komen in een map die aan de voorwaarden van bepaalde trefwoorden voldoet.
Ik denk hierbij aan een aantal mogelijkheden:
- een app die een bepaalde map met eventuele submappen controleert, en dan de foto's in de juiste mappen plaatst.
- In finder slimme mappen maken. Maar weet niet hoe hier de trefwoorden kunnen gefilterd worden en hoe het resultaat van de slimme map in dropbox kan gebruikt worden.
- nog tal van andere mogelijkheden?
Heeft iemand hiermee ervaring, hoe begin ik hier best aan?
alvast bedankt voor het meedenken.
Comment