Sinds de installatie van Windows 10 heb ik een heel irritant verschijnsel bij mijn Photoshop CS6. Ik kan alle gereedschappen probleemloos gebruiken behalve het Stempelgereedschap. Nadat ik de ALT toets ingedrukt heb om een staal te nemen van een oppervlakje begint het, normaal zwarte, achterliggende achtergrondblad onophoudelijk aan en uit te flikkeren met een doorzichtig zwart-wit blokjespatroon. Het treedt bij elke bladformatie op is het nu bij een stempelen op een laag of dubbele laag of zelfs bij een originele achtergrond zelf.
Als ik een foto pas geopend heb kan ik gerust met die stempel gereedschapscursor over het blad wrijven zonder dat er iets flikkert, maar eens de ALT ingedrukt start het aan-uit flikkeren. Alle andere gereedschappen werken perfect.
Weet iemand hiervoor een instellingswijziging of andere truc om dit irritante fenomeen te verwijderen, of een ingangskanaal om Adobe hierover eens te bevragen ? Dank bij voorbaat.
Als ik een foto pas geopend heb kan ik gerust met die stempel gereedschapscursor over het blad wrijven zonder dat er iets flikkert, maar eens de ALT ingedrukt start het aan-uit flikkeren. Alle andere gereedschappen werken perfect.
Weet iemand hiervoor een instellingswijziging of andere truc om dit irritante fenomeen te verwijderen, of een ingangskanaal om Adobe hierover eens te bevragen ? Dank bij voorbaat.
Comment