Ik heb onlangs via deze site http://www.ra***en.de/produkt/adobe-...636635045.html (welke me via idealo.de werd aangeprezen) Lightroom 6, dus de standalone, gekocht.
Zoals de site aangeeft, is het een download, dus je krijgt enkel de code.
Nu het rare is dat ik als ik de code ingeef bij m'n trial van lightroom cc de trialperiode verdwijnt (deze verliep sowieso gisteren) en ik gewoon verder kan werken met cc. Als ik echter naar m'n account beheren ga, zie ik de licentie nergens geactiveerd staan, noch voor LR6, noch voor LR CC.
Ik heb net CC er ook weer afgesmeten en de gewone LR6 geïnstalleerd. Deze vroeg aan het begin van de installatie ook het serienummer en logde daarna onder mijn account in.
Na een update zie ik echter dat LR6.0 veranderd is naar CC2015.7
En bij systeeminfo staat dit: Lightroom-versie: CC 2015.7 [ 1090788 ]
Licentie: Creative Cloud
In m'n account is nog steeds geen key te zien. Iemand een idee hoe dit kan? Heb ik met een verkoper te maken gehad die dubieuze keys verkoopt?
Zoals de site aangeeft, is het een download, dus je krijgt enkel de code.
Nu het rare is dat ik als ik de code ingeef bij m'n trial van lightroom cc de trialperiode verdwijnt (deze verliep sowieso gisteren) en ik gewoon verder kan werken met cc. Als ik echter naar m'n account beheren ga, zie ik de licentie nergens geactiveerd staan, noch voor LR6, noch voor LR CC.
Ik heb net CC er ook weer afgesmeten en de gewone LR6 geïnstalleerd. Deze vroeg aan het begin van de installatie ook het serienummer en logde daarna onder mijn account in.
Na een update zie ik echter dat LR6.0 veranderd is naar CC2015.7
En bij systeeminfo staat dit: Lightroom-versie: CC 2015.7 [ 1090788 ]
Licentie: Creative Cloud
In m'n account is nog steeds geen key te zien. Iemand een idee hoe dit kan? Heb ik met een verkoper te maken gehad die dubieuze keys verkoopt?
Comment