Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Affinity Photo nu ook beschikbaar voor Windows

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Affinity Photo nu ook beschikbaar voor Windows

    Gisteren een mail gekregen van Affinity Photo dat er een laatste bèta update te downloaden was en ik zag ook op hun website dat het programma voor $ 39,99 te koop was voor Pc en geen bèta meer uiteraard.
    Er is een heel pak mogelijkheden aan toegevoegd maar nog steeds niet genoeg om CS6 te vervangen. We wachten op nog meer toevoegingen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Affinity Photo nu ook beschikbaar voor Windows

      Wanneer je er geen paden mee kunt maken dus penselecties heb je weinig aan dat programma en zijn er vele alternatieven en sommigen zelfs gratis.

      Comment


      • #18
        Re: Affinity Photo nu ook beschikbaar voor Windows

        Er zit een Pen Tool bij maar weet nog niet of je de selecties kan omzetten in paden.
        Ziet er prachtig uit hoor maar helaas voor mij is alles in het Engels en lijkt mij de leercurve erg hoog.
        Maar zolang mijn CS6 blijft werken hou ik die, heb er trouwens niet voor niets meer dan 4 jaar avondschool in gestoken.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X