Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

    Aangezien we beiden dezelfde versie hebben en de uwen werkt met een 5DIII zal ik mijn versie laten voor wat het is.
    Allen bedankt voor het meedenken.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Aangezien we beiden dezelfde versie hebben en de uwen werkt met een 5DIII zal ik mijn versie laten voor wat het is.
      Allen bedankt voor het meedenken.
      Dat bedoelde ik met : maakt het uit wat er NU bij die versie staat ... ^5 of ^0 ... aan de werking. Wellicht zet men er nu die 0 bij om duidelijk te maken dat het de laatste versie is van ACR ... er zal immers geen ^6 komen.

      Vermits de 5DIII toch al een aantal jaren meegaat zal die zeker ondersteund zijn. De 5DIV wellicht niet ... en dan is de enige oplossing van Adobe om hun DNG spul te gebruiken ipv. ACR.

      Comment


      • #18
        Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

        Ja, maar die melding dat er twee updates waren en telkens mislukten zich te installeren maakte mij zenuwachtig en ik wou weten aan welke versie ik nu zat.
        En toen stonden die eigenaardige tekens daar en natuurlijk vroeg ik mij af met welke versie ik nu uiteindelijk bezig was.
        Als ze bij Adobe met iets stoppen dan is het ook gedaan zelfs al maken ze nog verder in een ander product.
        't Zal hun filosofie zijn zeker?
        Maar nu ik weet dat Scherpie precies hetzelfde als ik voor heeft en dat hij gewoon door kan werken dan ben ik gerust gesteld en kan ook ik gewoon verder werken.
        Dus, nogmaals dank aan iedereen.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X